Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie cartuse pentru imprimante si rechizite


Anunt de participare numarul 72309/18.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU PROTECTIA MEDIULUI - I.C.I.M. BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 294 SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA MARIN, Tel.021.318.20.57, In atentia: ing. Razvan Constantin, cons. juridic Cristina Marin, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021.318.20.01 / 021.318.20.63, Adresa internet (URL): www.icim.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie cartuse pentru imprimante si rechizite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Splaiul Independentei nr. 294, sector6, Bucuresti (magazie)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie cartuse pentru imprimante si rechizite
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
39162110-9-Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei anexata
Valoarea estimata fara TVA: 25, 600EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din contractele pentru anul 2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente:
1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul B12. Declaratie de Eligibilitate, formular B2Pentru persoane juridice romane- Certificat emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (incopie)
- Certificat constatator (incopie) eliberat de Oficiul National al Registrului ComertuluiCertificatul constatator trebuie sa fieemis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Pentru persoane juridice/fizice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale, Formularul B3, din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.2. Bilantul contabil din data de 31.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente in copie legalizata sau certificate pentru conformitate pe fiecare pagina.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Convertirea cifrei de afaceri din LEI in EURO, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autoriztia pentru livrarea produselor, emisa de catre producatorul produselor2.Listalivrarilor efectuate in ultimii 3 ani;3. Recomandari (minim doua) din partea altor beneficiari/clienti pentru furnizarea de produse similare
4.Mostre pentru produsele care vor fi livrate
5.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: dovada certificarii ISO 9001/2001 si 14001/2005 atat pentru furnizor cat si pentru producator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Autorizatia va fi depusa in original sau in copie legalizata (va fi prezentata de catre operatorii economici care realizeazadistribuirea produselor producatorului)2. Listalivrarilor va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.4. Se solicita mostre (pentru lotul 2 poz 1-32; 77-78), care sa demonstreze ca acestea indeplinesc caracteristicile tehnice impuse de achizitor in Caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2009 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti, corp cladire 0 - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentanti (maxim 2)pe baza de imputernicire semnata de operatorul economic si buletin/carte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.80, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice si Aprovizionare
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 294, sesctor 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel.021.318.20.63, Email: [email protected], Fax: 021.318.20.01, Adresa internet (URL): www.icim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2009 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer