Licitatie Publica - Achizitie cartuse toner pentru fotocopiatoare, cartuse toner si cartuse cerneala pentru imprimante,
Anunt de participare numarul 3070/22.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 250, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA TG - JIU
Adresa postala: str. Lt. col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Localitatea: Tg - Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Tel.0253216350, In atentia: Dumbrava Cornel, Email: [email protected], Fax: 0253213508
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA TG - JIU
Adresa postala: str. Lt. col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Localitatea: Tg - Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Punct(e) de contact: 0253213508, Tel.0253216350, In atentia: Dumbrava Cornel, Email: [email protected], Fax: 0253213508
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA TG - JIU
Adresa postala: str. Lt. col. Dumitru Petrescu, nr. 3, Localitatea: Tg - Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Punct(e) de contact: 0253213508, Tel.0253216350, In atentia: Dumbrava Cornel, Email: [email protected], Fax: 0253213508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie cartuse toner pentru fotocopiatoare, cartuse toner si cartuse cerneala pentru imprimante,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul D.S. Tg - Jiu, str. Lt.col Dumitru Petrescu nr.3 Tg - Jiu, Judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie cartuse de toner pentru fotocopiatoare, cartuse de toner si cartuse de cerneala pentru imprimate de diverse tipuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartuse toner fotocopiatoare- 40 buc.Cartuse toner imprimante - 140 buc. Cartuse de cerneala - 100 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 43, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se vorachizitiona cantitati in plus sau in minusin procent de maxim 10%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 800
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant unic sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ; Declaratie privind eligibilitatea ; Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local cu valabilitate la 25.01.2007. Documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - inregistrare. ( In conformitate cu documentatia de atribuire).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
: ultimul bilant contabil depus, vizat si inregistratla institutiile competente ; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimm trei ani cu o valoare minima acceptata de 10500 lei ; Solvabilitatea patrimoniala minima sa fie mai mare de 30% ; Lichiditate generala minima mai mare de 100% ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu produse similare livrate in ultimii 3 ani ; Experienta similara minim un contract in ultimii 3 ani cu o valoare egala sau mai mare de 17000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Directiei Silvice Tg - Jiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2007 12:00
Locul: Sediul D.S. Tg - Jiu, str.Lt.col. Dumitru Petrescu, nr.3, Tg - Jiu, Gorj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de deschidere a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorului economic
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Titulescu, nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Tg - Jiu
Adresa postala: Str. Lt.col. Dumitru Petrescu, nr.3, Localitatea: Tg - Jiu, Cod postal: 210182, Romania, Tel.0253216350, Email: [email protected], Fax: 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2007 13:55