Licitatie Publica - Achizitie Casca protectie cu viziera rabatabila incorporata
Anunt de participare (utilitati) numarul 42238/30.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405344, Email: [email protected], Fax: 0256405311
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie Casca protectie cu viziera rabatabila incorporata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare : Lot I : UTR Arad, UTR Deva, UTR Resita, UTR Timisoara
Lot II : UTR Calaras, UTR Constanta, UTR Tulcea, UTR Slobozia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie : Casca protectie cu viziera rabatabila incorporata-1100 buc Enel Distributie BANAT;Casca protectie cu viziera rabatabila incorporata-1100 buc Enel Distributie DOBROGEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18444200-5 - Casti de siguranta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Casca protectie cu viziera rabatabila incorporata-1100 buc Enel Distributie BANAT; Casca protectie cu viziera rabatabila incorporata-1100 buc Enel Distributie DOBROGEA, Repartitia pe UTR-uri conform Tabel 1din CS, atasata la anunt in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 456, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Nu se accepta depasirea valorii alocate
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 4.600lei(2.300lei pt.IMM) din care: Lot.I: 2.300lei(1.150lei pt.IMM), Lot.II: 2.300lei(1.150lei pt.IMM), Garantia de buna executie: 10%(5%pt.IMM-uri) din val.contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract deasociere semnat si parafat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in art.180 si 181 din OUG 34/06, certificate privind plata taxelor si impozitelor , certificat de atestare fiscala si de plata a taxelor si impozitelor locale si la bugetul de stat, certificat constatatorsi de inregistrare de atestare sau apartenenta profesionala-traduse in limba romana si legalizate, documente de incadrare ca IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat: 680.000, 00 (340.000, 00 lei ptr.IMM-uri) din carepentru Lot.I: 340.000, 00 lei (170.000, 00 lei pt.IMM-uri), Lot.II: 340.000, 00 lei (170.000, 00 lei pt.IMM-uri), cerintele sunt detaliate in documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, experienta similara demonstrata prin incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani a cel putin unui contract cu o valoare mai mare sau egala cu :140.000 lei din care pt. Lot.I 70.000 lei si Lot.II 70.000 lei sau a cel mult 3 contracte cu o valoare cumulata de cel putin: 230.000lei din care pt. Lot.I: 115.000 Lei, Lot.II: 115.000 Lei, referitoare la furnizarea unor produse similare, Autorizare de livrare produse, declaratii de calitate (form. G6), certificarea sistemului calitatii la producator si furnizor, asociati sau subcontractanti, daca exista-vezi Fisa de date anexata anuntului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2008 10:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2008 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2008 11:30
Locul: SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA, str. Pestalozzi nr. 3-5 Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie, persoane imputernicite de ofertant, alte persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala : Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Timisoara
Adresa postala: Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 1-2, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: Adresa postala: str. Pestalozzi nr. 3-5, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256-405045, Email: [email protected], Fax: 0256-405046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2008 11:11