Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie case de marcat portabile


Anunt de participare numarul 116141/01.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Punct(e) de contact:  Ing.Pahoni Florin, Tel. 0233/211696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Punct(e) de contact:  Ing.Pahoni Florin, Tel. 0233/211696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Punct(e) de contact:  Ing.Pahoni Florin, Tel. 0233/211696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie case de marcat portabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Neamt si subunitatile acesteia conform caietului de sarcini.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie case de marcat portabile si role de hartie pentru acestea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30142200-8 - Case de marcat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
82 case de marcat portabile
246 role de hartie
service gratuit pe o perioada de 1 an de zile pentru casele de marcat.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 932RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
600 lei garantie de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Completarea formularului ?Informatii generale?;
b. Declaratie privind eligibilitatea;
c. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
d. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
e. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;
f. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
g. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala;
h. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial sau de catre Camera de Comert si Industrie, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
i. dovada ca este distribuitor autorizat sau unitate acreditata pentru comercializare si/sau service si dovada ca modelul de casa de marcat portabila este avizat, prin prezentarea avizului eliberat de catre ?Comisia de avizare a distribuitorilor si a aparatelor de marcat electronice fiscale? sau dovada acreditarii
j. Persoane juridice/ fizice straine - prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului ?Informatii generale?. Nivelul minim al cifrei de afaceri medii pe ultimii3 ani este de minim 40.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Completare si prezentare formular ?Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii trei ani?b. ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat in ultimii trei ani celputin un contract de furnizare produse ce fac obiectul prezentei proceduri in valoare de minim 17.000 lei, fara TVAc. minim 1 recomandare favorabila din partea beneficiarilor cu care a colaboratd. dovada ofertantului ca are service autorizat in municipiul Piatra Neamt. La prezentarea ofertei, in situatia in care ofertantul nu are service autorizat in municipiul Piatra Neamt, se va prezenta o copie legalizata a contractului de parteneriat cu o unitate acreditata din orasul Piatra Neamte. Proiect de contractinsusitf. Completare si prezentare formular ?Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? - solicitat doar in cazul subcontractarii
g. Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Directia Silvica Neamt este o subunitate a Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva.Putem initia si finaliza proceduri prin delegare.Regia are certificat digital cu mai multi utilizatori. Directia este unul dintre utilizatori. S-a initiat licitatie deschisa deoarece pregurile valorice sunt considerate la nivelul Regiei si nu la nivelul directiei silvice.Personalitate juridica are doar RNP - Romsilva.La nivelul regiei pragul valoric pe acest cod CPV este de licitatie deschisa.In consecinta nu ne incadram la art.27(5)/OUG 34, doar respectam procedurile de atribuire corespunzatoare pragurilor valorice de la nivel RNP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala:  Str.V.A.Urechia, nr.24, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610100, Romania, Tel. 0233/211696, Email:  [email protected], Fax:  0233/212736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer