Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CAZAN AUTOMAT PENTRU PRODUCEREA APEI CALDE LA 90sC SI SISTEME FILTRARE PENTRU GAZE SI PULBERI


Anunt de participare numarul 127382/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ARDUDANA SA
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare 22, Localitatea:  Ardud, Cod postal:  447020, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitru Pacurar, Tel. 0261-771.550, Email:  [email protected], Fax:  0261-771650, Adresa internet (URL):  www.ardudana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Fabricarea de mobila pentru birouri si magazine
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE CAZAN AUTOMAT PENTRU PRODUCEREA APEI CALDE LA 90sC SI SISTEME FILTRARE PENTRU GAZE SI PULBERI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Stefan cel Mare, nr. 22, 447020 Ardud, Jud. Satu -Mare.
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui cazan pentru producerea apei calde, cu capacitatea nominala de 1, 2 Gcal/h, a trei sisteme de filtrare gaze (pentru filtrarea vaporilor de lac si vopsea)- pentru un debit total de 34.000 m3/h si a unei instalatii de exhaustare pentru pulberi fine rezultate in urma slefuirii lemnului - pentru un debit total de 15.000 m3/h.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42514000-2 - Dispozitive si aparate de filtrare sau de purificare a gazelor (Rev.2)
39715200-9-Echipament de incalzire (Rev.2)
39721400-6-Dispozitive de incalzire instantanee sau prin acumulare a apei, altele decat cele electrice (Rev.2)
42341000-8-Cuptoare comerciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. cazan automat, cu functionare pe baza de deseuri lemn - capacitate 1, 2 Gcal/h;
3 buc. sistem filtrare gaze (vapori de lacuri si vopsele) - capacitate 1x10.000 m3/h + 1x10.000 m3/h + 1x14.000 m3/h;
1 buc. instalatie exhaustare - debit aer filtrat 15.000 m3/h.
Valoarea estimata fara TVA: intre 125, 000 si 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare de 5000 RON si garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si ajutor de la Bugetul de Stat in cadrul Programului de Crestere a Competitivitatii Produselor Industriale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare la ORC - in copie;
Certificat constatator de la ORC - in original;
Certificat de atestare fiscala - in original;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 32/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii au obligatia sa prezinte o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de
livrare, beneficiari, indiferetn daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma
prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se face printr-o declaratie a operatorului economic;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1737/3196/161429 din 14-07-2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Germana, Italiana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 14:00
Locul: 447020 Ardud, Str. Stefan cel Mare, nr. 22, Jud. Satu-Mare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau reprezentant autorizat al acestuia are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040 21 3104641, Email:  [email protected], Fax:  0040 21 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare - Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Mihai Viteazul, Nr. 8, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440037, Romania, Tel. 0261-716375, Email:  [email protected], Fax:  0261-713650, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de transmitere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in scris, a rezultatului licitatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic al SC ARDUDANA SA
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 22, Localitatea:  Ardud, Cod postal:  447020, Romania, Tel. 0261-771.550, Email:  [email protected], Fax:  0261-771650, Adresa internet (URL):  www.ardudana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2011 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer