Licitatie Publica - ACHIZITIE CAZANE SI LUCRARI DE C.M. SI INTOCMIRE PROIECTE PT.INLOC.CAZANE IN C.T. 1 GRIGORESCU,4 GHEORGHENI DIN CLUJ
Anunt de participare (utilitati) numarul 14735/16.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Milena Puscas, Tel.0264 - 503703, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0264 - 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE CAZANE SI LUCRARI DE C.M. SI INTOCMIRE PROIECTE PT.INLOC.CAZANE IN C.T. 1 GRIGORESCU, 4 GHEORGHENI DIN CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Furniz.prod., exec.lucrari si serv. cu locul princ.de furniz.si exec.lucr.in interiorul a 2 obiective din cart.Grigorescu si Gheorg.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achiz.produse si lucrari de C.M. pt.moderniz/automatiz a 2 obiective din cart.Grig. si Gheorgh.din Cluj-N.si serv proiectare pt. fazele PT+DDE pt.inloc. echip., instal.termice, sanitare, electrice, automatiz. in cadrul obiectivului de invest. Moderniz/automatiz CT-uri -inlocuire cazane in CT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29715200-6 - Echipament de incalzire (Rev.1)
29861200-4-Sisteme de comanda si control (Rev.1)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
74232120-1-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ProduseLucrari de constructii montajServicii de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 350, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achzitionarea unor echipamente similareAchzitionarea unor lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.partic.: 5100 Euro.Plata in Euro sau lei la cursul de schimb BNR din data platii.Forma de constit. a gar. de partic.: scris. de gar.bancara sau O.P.Docum. se prez.in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse buget de stat OUG 48/2004, surse proprii: Plata: lunar pe baza sit. de lucrari accept.de achiz. in termen de max 60 zile de la data dep.facturii la achiz., in conf. cu preved. contr.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de op. econom. trebuie sa fie legalizata, aceasta fiind o cond.necesara pt. buna indepl. a contr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl. privind eligib.privind neincadr. in sit.prevaz.la art.180 din OUG 34/2006;
- Decl. pe proprie rasp. privind neincadr. in sit.prevaz.la art.181 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de docum. care dovedesc sit.economica si financiara: informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lsta princ.livr.de prod.si .prest.serv din ult.3 ani insotite de rec.ben.pt.cele mai imp.livr., si serv.prest., lst.princ.lucr.ef.in ult.3 ani si cert.de buna ex.la cele mai imp.lucr.;Inf.ref.la pers./org.teh.de spec.de care disp.sau al carui angaj.de partic.a fost obt.de of., in spec.pt.asig.contr.calit.;Decl.ref.la utilaj., instal., echip.tehn.de care poate disp.of.pt.indepl.contr.de furn.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: OP - Cont: RO71RNCB0106000767550001 (lei)- BCR Cluj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2007 10:00
Locul: Sediul R.A. Termoficare Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Biroul proiectare-dezvoltare-implementare: 0264/503715; 0264/503723; 0264/503703: e-mail : [email protected]; nu se admit oferte alternative.Ofertantii vor depune oferta pentru intreaga cantitate de produse, lucrari si servicii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. Termoficare Cluj-Napoca
Adresa postala: Bd.21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264 503703, Email: [email protected], Fax: 0264 503722
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2007 13:23