Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CAZANE,LUCRARI DE CM SI INTOCMIRE PROIECTE PT.INLOCUIREA CAZANELOR IN CENTRALELE TERMICE 1 GRIGORESCU SI 4 GHEORGHENI DIN MUN.CLUJ-N.


Anunt de participare (utilitati) numarul 20825/26.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Milena Puscas, Tel.0264 - 503703, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0264 - 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE CAZANE, LUCRARI DE CM SI INTOCMIRE PROIECTE PT.INLOCUIREA CAZANELOR IN CENTRALELE TERMICE 1 GRIGORESCU SI 4 GHEORGHENI DIN MUN.CLUJ-N.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: In interiorul celor 2 obiective amplasate in cart.Grigorescu si Gheorgheni din mun.Cluj-N.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achiz.produse si lucrari de CM pt.moderniz/automatiz. a 2 obiective din cart.Grig.si Gheorgh.din Cluj-N. si serv.proiectare pt.fazele PT+DDE pt.inloc.echip, instal.termice, sanitare, electrice, automatiz.afer.acestora, la obiectiv de invest."Moderniz/automatiz.CT-uri-inloc.cazane in CT"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29715200-6 - Echipament de incalzire (Rev.1)
29861200-4-Sisteme de comanda si control (Rev.1)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
74232120-1-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse, Lucrari de constructii montaj, Servicii de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 350, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea unor echipamente similare, achizitionarea unor lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.partic.5100 Euro.Plata in euro sau lei la cursul de schimb BNR din data platii.Forma de constit.a gar.de partic.scrisoare de gar.bancara sau OP.Docum.se prez.in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse buget de stat OUG48/2004, surse proprii.Plata lunar pe baza sit.de lucrari accept.de achiz.in termen de max 60 zile de la data dep.facturii la achiz.in conf.cu preved.contr.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de op.econ.trebuie sa fie legalizata, aceasta fiind o cond.necesara pt.indeplinirea contr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibil, Decl.privind neincadrarea in sit.prevaz.la art.180 din OUG 34/2006, Decl.pe proprie rasp.priv.neincadrarea in preved.art.181 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de docum.care dovedesc sit.econ.si fin.-Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lsta princ.livr.de prod.si prest.ser.din ult.3 ani insot.de rec.ben.pt.cele mai imp.livr.si serv.prest, Lst.princ.lucr.ef.in ult.3 ani insot.de cert.de buna ex.la cele mai imp.lucr, Inf.ref.la pers/org.teh.de spec.de care disp.sau al carui angaj.de partic.a fost obt.de catre of.spec.pt.asig.contr.calit, Decl.ref.la utila, instal, echip.tehn.de care poate disp.of.pt.indepl.contr.de furn.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: OP-Cont RO71RNCB0106000767550001(lei)-BCR Cluj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2007 10:00
Locul: Sediul R.A.Termoficare Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Biroul proiectare dezvoltare implementare 0264 503715, 0264 503723, e-mail: [email protected] se admit oferte alternative.Ofertantii vor depune oferta pt.intreaga cantitate de produse, lucrari si servicii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic-R.A. Termoficare Cluj-Napoca
Adresa postala: Bd.21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264 503703, Email: [email protected], Fax: 0264 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2007 18:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer