Licitatie Publica - Achizitie cazarmament ( cearsafuri simple , cearsafuri plic si fete de perna )
Anunt de participare numarul 46010/12.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Adresa postala: str. Tancodromului nr.10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN VINTILA, Tel.0251485935, Email: [email protected], Fax: 0251485935, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie cazarmament ( cearsafuri simple , cearsafuri plic si fete de perna )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.02316 Craiova , str. Tancodromului nr. 10
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare cearsafuri simple , cearsafuri plic si fete de perna .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17212100-2 - Cearsafuri (Rev.1)
17212500-6-Fete de perna (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
19900 bucati cearsafuri simple.
10000 bucati cearsafuri plic.
19900 bucati fete de perna.
Valoarea estimata fara TVA: 897, 250RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta se depune pentru intreaga cantitate dintr-un lot .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2008 pana la 01.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare :6900 lei cearsaf simplu;7000 lei cearsaf plic;3900 lei fete de perna ;garantii de buna executie, 5% din valoarea contractului incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Solicitam legalizarea asocieri.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Situatia personala :
A. Situatia privind eligibilitatea:
Cerinta obligatorie :
- prezentarea declaratiei privind eligibilitatea ;
B. Situatia privind neincadrarea in prev art.180.181. din OUG nr. 34/2006;
Cerinta obligatorie :
1. Declaratie pe propria raspundere ;
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor : a. Certificat de atestare fiscala emis de DGFP;b. Certificat privind plata impozitelor si taxeklor locale;c. Cerere de consultare BNR/Centrala Incidentelor de Plati ;d. Cazier fiscal emis de DGFP.
II. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale : - Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte : * ca obiectul de activitate include comecializarea sau producerea de produse care fac obiectul procedurii;* ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la aplicarea Legi 26/1990.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatori :
1. Ofertantii vor prezenta Fisa de Informatii generale , completata conform modelului din documentatia de atribuire;
2. Bilantul contabil la data de 31.12.2007 , vizat si aprobat de organele abilitate .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea documentelor mai sus mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii :1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani;
2. Recomandare de la beneficiarii prevazuti in lista ;
3. Autorizare privind livrarea produselor;
4. Buletine de analiza din care sa rezulte ca materialul de baza din care este conf produsul corespunde specificatiei tehnice .
5. Mostre de produse conform precizarilor din caietul de sarcini .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea declaratiei cu lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani;
-prezentarea recomandarilor de la beneficiari prevazuti in lista;
-prezentare in original a autorizatiei privind livrarea produselor;
-prezentarea buletinelor de analiza referitoare la materialul de baza ;
-prezentarea mostrelor de produse conform precizarilor din caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 12:30
Locul: La sediul U.M. 02316 Craiova.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti operatorilor economici ce au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National al Solutionarii Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti , Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Craiova, Bd. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02316 Craiova
Adresa postala: Craiova, str. Tancodromului nr. 10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 145621, Romania, Tel.0251485935, Email: [email protected], Fax: 0251485935
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 14:30