Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie cazarmament


Anunt de participare numarul 73961/24.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Adresa postala: str. Tancodromului nr.10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN VINTILA, Tel.0251485935, In atentia: Mr.ing. Vintila Catalin, Email: [email protected], Fax: 0251485935, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie cazarmament
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.02316 Craiova , str. Tancodromului nr. 10 , Craiova , Dolj , Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de cazarmament , respectiv 15000 bucati cearsaf simplu , 15000 bucati cearsaf plic si 15000 bucaqti fete de perna , conform specificatilor tehnice din caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39512100-5 - Cearsafuri (Rev.2)
39512500-9-Fete de perna (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
15000 bucati cearsafuri simple ;
15000 bucati cearsafuri plic ;
15000 bucati fete de perna
Valoarea estimata fara TVA: 952, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 15.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii participare :5000 lei pt cearsaf simplu , 10000 lei pt cearsaf plic , 2000 lei ptr fete de perna ; garantie de buna executie 5 % din val contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget stat anul 2009 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Solicitam legalizarea asocierii numai daca oferta comuna va fi declarata castigatoare .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara de origine sau in tara in care este stabilit).
Certificat de atestare fiscala emis de DirectiaGenerala a Finantelor Publice Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
Cerere de consultare B.N.R./ Centrala incidentelor de plata
Cazier fiscal emis de Directia generala a Finantelor publice
Vor fi exclusi de la procedura de atribuire :
1. ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.
2. ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
3. ofertantii care se afla intr-una din situatiile prezentate la art. 181 din ordonanta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantii vor prezenta fisa de informatii generale, completata potrivit modelului prezentat in sectiunea Formulare - Formularul nr. 5 ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prezentarea documentelor mai sus mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conformFormularului nr. 6 din sectiunea Formulare
2.Recomandari din partea tuturorbeneficiarilor mentionati in lista cu principalele produse , conform Formularului nr. 7 din sectiunea Formulare. Daca operatorul economic a desfasurat in ultimii trei ani relatii contractuale cu autoritatea contractanta, prezentarea acelei recomandarii din partea autoritatii contractante, respectiv U.M.02316 Craiova , nu mai este obligatorie;
3. Autorizare in original pentru livrarea produselor conform Formularului nr. 8 din sectiunea Formulare (in cazul ofertantilor ce nu sunt producatorii bunurilor respective) ;
4. Buletine de analizasau rapoarte de incercare , in original sau copie legalizata , emise de un laborator de analiza neutru acreditat RENAR , care sa ateste ca materialele de baza din care sunt confectionate produsele corespund specificatiei tehnice din caietul de sarcini ;
5. Mostre din produsele oferite , conform precizarilor din Caietul de sarcini, mostre care trebuie sa indeplineasca cerintele specificatiilor tehnice .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- prezentarea tuturorrecomandarilordin parteabeneficiarilor prezentati in lista principalelor livrari din ultimii 3 ani;
- prezentarea in original sau copie legalizata a autorizarii pentru livrarea produselor, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor ;
- prezentareain original sau copie legalizata a buletinelor de analiza sau rapoartelor de incercare a materialelor de baza cu precizarea tuturor caracteristicilor tehnice ale acestora prezentate in specificatia tehnica;
- prezentarea mostrelor de produs conform precizarilor din caietul de sarcini si cele de la punctul V.7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1115
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2009 11:00
Locul: U.M 02316 Craiova , str. Tancodromului , nr. 10 , Craiova , Dolj , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant , cu delegatie si copie act de indentitate .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.040213104642, Email: [email protected], Fax: 040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu , nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 20018, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02316 Craiova
Adresa postala: Str. Tancodromului nr. 10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Tel.0251485935, Email: [email protected], Fax: 0251485935, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2009 17:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer