Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie centrala termica, instalare, punere in functiune si lucrari la instalatii


Anunt de participare numarul 50975/25.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408367, In atentia: Ing. Crenguta Oprea, Ec. Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie centrala termica, instalare, punere in functiune si lucrari la instalatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Liceul Agricol, Cl.Aradului nr.56, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de centrala termica instalare si punere in functiune. Lucrari de reabilitare sala cazan, lucrari la instalatia electrica si la instalatia de gaz, la Liceul Agricol, Cl.Aradului nr.56, Timisoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29715000-4 - Dispozitive de incalzire a apei si incalzire centrala; echipament pentru instalatii de apa si canalizare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de centrala termica instalare si punere in functiune. Lucrari de reabilitare sala cazan, lucrari la instalatia electrica si la instalatia de gaz, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini.La terminarea lucrarilor de montare a centralei termice, conform contractului, se va prezenta procesul verbal de punere in functiune a aceswteia.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 187.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 6.000 lei; garantie de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.Se prezinta doc. de la pct. III.2.1 si III.2.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie pe propria raspundere - art.180 din OUG 34/2006.2 Declaratie pe proprie raspundere - art.181 din OUG 34/2006;
3 Certificat fiscal - obligatii la bugetul de stat;4 Certificat fiscal - obligatii la bugetul local;5 Certificat constatator O.R.C.;6 Informatii generale;Declaratia pe propria raspundere/declaratie autentificata in fata unui notar/a unei autoritati administrative/judiciare/unei asociatii profesionale cu competente in acest sens in cazul persoanelor straine.7 Acorduri de asociere ( daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Bilant contabil, si cifra de afaceri medie anula pe ultimii 3 ani: 400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Resurse umane
2. Experienta similara
3. Documnete solicitate ofertantului prin normativul de Prescriptii tehnice ISCIR PT -C9
4. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va prezenta lista cu persoanele responsabile pentru executia lucrarilor de montare centrala termica.Va asigura 5 muncitori din care: 1 sudor autorizat electric, 1 instalator autorizat in gaz, 1 zidar, 1 electrician autorizat in automatizari;1 muncitor necalificat.Se vor prezenta in copie, Contractele Individuale de Munca si autorizatii.2. Lista a lucrarilor executate in ultimi 5 ani; dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani a unui contract, de montaj centrala termica, acarui valoare sa fie egala, sau mai mare decat90.000 lei.Contractul, recomandarea siprocesul verbal de receptie a lucrarii, se vor prezenta in original/copii legalizate.3. Documente din care sa rezulte ca ofertantul are: dreptul de a executa montari de centrale termice mai mari de 300 KW si dreptul de aintocmi Procesulverbal de punere in functiune a acestor centrale termice (se accepta si prezentarea unui contract de asociere/subcontractare cu un operator economic care detine acest drept. In acest caz copia autorizarii va fi prezentata de catre asociat/subcontractant).4. copie dupa certificat ISO 9001 sau copie a contractului de consultanta, care demonstreaza demararea procedurilor de obtinere a certificatului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
60%
Descriere:
2.
Termen de furnizare si punere in functiune
15%
Descriere:
3.
Programul calitatii
15%
Descriere:
4.
Garantie centrala
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2008 10:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, la CNSC; in justitie conform Legii 554/2004; 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la CNSC pentru Curtea de Apel Timisoara.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, camera 229, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408453/408367, Fax: 0256-408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer