Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie certificate gaze cu efect de sera tip EUA


Anunt de participare (utilitati) numarul 139167/26.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENERGOTERM S.A. TULCEA
Adresa postala: Str. Isaccei nr.73, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820207, Romania, Punct(e) de contact: NICUSOR LIVIU BISCA, Tel. +40 240527896, In atentia: Gheorghe Pompiliu, Email: [email protected], Fax: +40 240522348, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie certificate gaze cu efect de sera tip EUA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Registrul National GES
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie certificate gaze cu efect de sera tip EUA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90731210-5 - Achizitionare de credite de emisii de CO2 (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
17000 certificate gaze cu efect de sera tip EUA pentru functionarea Cazanului de Apa Fierbinte
Valoarea estimata fara TVA: 1, 008, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
10000 lei Modalitatea de constituire: In conformitate cu art.86 din HG nr.925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Nota: Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine acestuia suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 ( formular 3 )
2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 ( formular 2 )
3.Certificatul de participare cu oferta independenta ( formular 5 )
4.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 ( formular 4 )Lista cu persoanele care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Nr. crt Numele si prenumele. 1.Ing.Basca Nicusor Liviu ? Director General, 2.Ec.Pacencu Traian ? Director Economic, 3.Sing.Stavar Gheorghe ? Director Tehnic, 4.Ing.Padureanu Angela - Sef Birou Mecano Energetic, 5.Jr.Mitroi Anisoara ? Oficiu juridic, 6.Ing.Chiriac Veronica ? Sef Compartiment Mediu, 7.Ing.Gheorghe Pompiliu Stefan ? Responsabil Achizitii Publice - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, in termen de valabilitate.Autoritatea contractanta va urmari daca printre activitatile pe care operatorul economic este autorizat potrivit legii sa le desfasoare, se regaseste activitatea care corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale, declaratie privind cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani; valoare minima a mediei cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de 500.000, 00 lei. - bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competente; In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; - prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/ document emis sau contrasemnat de o autoritate contractanta sau de clientul privat; - in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; - ca dovada a experientei similare, se solicita ca ofertantul sa faca dovada tranzactionarii de certificate tip EUA.
Certificat tip ISO 9001 pentru domeniul care face obiectul contractului de achizitie, emis de un organism independent, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii, raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificat tip ISO 14001 pentru domeniul care face obiectul contractului de achizitie, emis de un organism independent, care atesta respectarea standardelor de protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Director General - Ing. Bisca Nicusor Liviu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In vederea departajarii ofertelor clasate pe primul loc cu oferte de preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala: Str. Isaccei nr.73, et.II, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820207, Romania, Tel. +40 240527896, Email: [email protected], Fax: +40 240522348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer