Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie ciment de foraj clasa G tip HSR sau echivalent


Anunt de participare (utilitati) numarul 134141/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: Petrom City, Str. Coralilor nr. 22, Sector 1, Infinity Building, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Divizia CEO, Departamentul Achizitii Operationale, Tel. +40 372855384, In atentia: Daniela COSMOIU, Email: [email protected], Fax: +40 212063180, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie ciment de foraj clasa G tip HSR sau echivalent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZITELE OMV-PETROM:
SUPLACU DE BARCAU, BAICOI, MOINESTI, VIDELE, PIELESTI, IANCA, SANDRA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 11, 200, 112EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in temeiul acordului cadru la un interval aproximativ de cel putin 3 luni, pe parcursul derularii acordului cadru. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 930000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie ciment de foraj clasa G tip HSR sau echivalent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44111210-6 - Ciment de foraj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie ciment de foraj clasa G tip HSR sau echivalent: minim 34200 tone, maxim 55032 tone.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 200, 112EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta Garantie de participare la licitatie in moneda EUR, in cuantum de 10000EUR, care se constituie sub forma de instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari conform art. 86 al HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi valabila 134 zile de la data limita pentru depunerea Ofertelor. Cuantumul Garantiei de buna executie pentru fiecare Contract subsecvent reprezinta 10% din valoarea Contractului subsecvent, exclusiv TVA.Fiecarui Contract subsecvent atribuit in baza prezentului Acord cadru ii este asociata o garantie de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propriiale OMV Petrom.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Un operator economic este exclus din prezenta procedura daca se afla in oricare din situatiile descrise la art. 180 resp. 181 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor:
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Cazier judiciar al operatorului economic (unde este aplicabil) sau orice document echivalent.Documentele specificate la punctele 1-3 se vor prezenta conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.Cerinta nr. 2
Certificarea participarii la procedura cu oferta independentaDemonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.Cerinta nr. 3
Certificarea inexistentei unui conflict de intereseDemonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?. Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre subcontractantul/subcontractantii nominalizat(i) si/sau tertul/tertii sustinator(i), daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt urmatoarele: Irinel TILEA/ Director Departament Achizitii Operational; Ion ANGHEL/ Director Departament ?Demand Management?. Cerinta nr. 1
Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionaleprin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.Demonstrarea acestei cerinte se face de catre Ofertanti - persoane fizice sau juridice romane sau straine - prin prezentarea de certificat constatator in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu un numar de maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Pentru ofertantul castigator clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati: minim 930000 EUR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Demonstrarea experientei similare, prin prezentarea cel putin a unui contractde livrare de ciment de foraj clasa G tip HSR sau echivalent pentru o cantitate minima de 600tone/luna (unul sau mai multi clienti) in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a Ofertelor in cadrul prezentei proceduri.
Cerinta nr. 2
Cerinta minima privind demonstrarea accesului la infrastructurasi personalul (descris in cadrul Propunerii Tehnice) necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului cadru si a Contractelor subsecvente.
Cerinta nr. 3
Demonstrarea capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie prin prezentarea a 2 mostre identice de produs ofertat.
Cerinta nr. 1
Demonstrareaasigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in situatia in care Ofertantul este producatorul bunurilor ce fac obiectul Sectiunii B ?Caietului de sarcini?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va utiliza licitatia electronica drept pas final al procedurii de atribuire, dupa realizarea evaluarii Ofertelor conf. cu criteriul de atribuire specificat. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda de 24 de ore si va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de e-mail inregistrata in sistem. Elementul Ofertei care face obiectul licitatiei electronice este pretul total aferent cantitatii maxime de produse, fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Ciment G -2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Orice doc. ref. la aceasta procedura trebuie redactat/tradus in RO, utilizand traducere autorizata.
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 11:00
Locul: Petrom City, Infinity Building, Str. Coralilor nr. 22, Sector 1, Bucuresti, cod postal: 013329
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comsiei de evaluare si reprezentantii autorizati/mandatati ai Ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte informatii cu privire la procedura de atribuire se regasesc in celelalte sectiuni ale documentatiei de atribuire. Intreaga documentatie de atribuire, inclusiv Caietul de Sarcini, este disponibila in SEAP, utilizand interfatawww.e-licitatie.ro. Orice solicitare de clarificare va fi trimisa in scris (prin posta, fax sau e-mail) la punctul de contact mentionat mai sus, precizand numarul de referinta al anuntului de participare in SEAP (www.e-licitatie.ro) si titlul Acordului cadru.Departajarea Ofertelor clasate pe primul loc avand preturi egale: in cazul in care se constata ca Ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii Ofertelor. Acordul cadru va fi atribuit Ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu capitolul IX din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department
Adresa postala: str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, etajul 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer