Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie "Cizme de cauciuc"


Anunt de participare (utilitati) numarul 37940/31.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Craiova, b-dul Dacia, nr.221, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200044, Romania, Punct(e) de contact: Aurica Davidescu, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie "Cizme de cauciuc"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul de Materiale Regional al RTFC Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie "Cizme de cauciuc"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19312200-8 - Cizme de cauciuc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AChizitie "Cizme de cauciuc"
Valoarea estimata fara TVA: 8, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 170 lei, garantie de buna executie in cuantum 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl privind elig 2)Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; 3)Cert de atestare fiscala privind achitarea oblig exigibile catre bug de stat si catre bug asig soc de stat (sanatate, pensii, somaj), elib de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata 4)Cert privind plata taxelor si imp loc - eliberat de Primaria locala in orig sau copie leg 5)Cert constatator, in orig sau copie leg, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Reg Com de pe langa Tribunalul teritorial 6)Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indepl contractului in copie leg 7) Doc edif care sa dov o forma de inreg ca persoana juridica sau de inreg/atestare ori apartenenta profesionala, in conf cu prev leg din tara in care ofertantul este rezident. (doc se va prezenta in copie leg, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Ultimul bilant contabildepus la Finantele Publice- in copie 2)Ultima balanta de verificare in copie 3)Decl privind cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati 2)Decl pe proprie raspundere ref la echip tehnice si la masurile aplicate in vederea asig calitatii 3)Decl pe proprie raspundere ref la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig controlului calitatii 4)Decl pe proprie raspundere ref la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 5)Cert sau alte doc emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conf produselor, indicata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante 6)mostre Produsele vor fi insotite la livrare de Certificat de calitate si Declaratia de conf elib de furnizor sau producator conform Normelor metodologice privind certificarea echipamentelor de protectie si lucru 7)Cert care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau dovada ca este in curs de implementare, pentru ofertant SAU/SI producator 8)Autorizatie de protectie a mediului pentru producator sau ofertant 9)Produsele vor respecta NTSM in vigoare.Inf ref la aceste aspecte se obtin de laInspectoratul de Stat privind Protectia Muncii pentru produsele ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
49
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria RTFC Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2007 12:00
Locul: BRM Terminal Regiunea IV Sud Vest Oltenia, str. Brestei nr. 21, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. N Titulescu, nr.14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr.221, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200044, Romania, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2007 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer