Licitatie Publica - achizitie cleme suturi ligaturi, consumabile medicale,anestezie si reanimare
Anunt de participare numarul 140995/08.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213026724, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie cleme suturi ligaturi, consumabile medicale, anestezie si reanimare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 655 si 3, 091, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea maxima a celui mai mare contr. subsecvent ce urmeaza a fii atribuit pe durata acordului cadru conf.art 66 lit f HG 925/2006, este: lot 1 valoare max- 105000 lei; lot 2 - 181000 lei; lot 3 - 76250 lei; lot 4 - 95000 lei; lot 5-225000 lei; lot 6 - 15750 lei, lot 7-10000 lei, lot 8-71250 lei. Frecventa contractelor subsecvente va fi lunar sau trimestrial in functie de fondurile alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie cleme suturi ligaturi, consumabile medicale, anestezie si reanimare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141120-7-Cleme, suturi, ligaturi (Rev.2)
33141200-2-Catetere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DenumireCantitate minima cantitate maxima
Halate chirurgicale sterile 10030000
Clipuri titanum small100208000
Clipuri polimer medium108000
Cateter Picco 6-7 fr5200Catetere antimicrobiene102000
Set campuri chirurgicale sterile 1012000
Sonde Foley20012500
Sonda Foley 3 cai- fara termocuplu208000Shunt arterial pentru carotida31000
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 655 si 3, 091, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile de la data limita de depunere aofertei. Cuantumul garantiei de participare este de: 30915 lei si este detaliata pentru fiecare lotin parte in anexa B.Sunt aplicabile prevederile art 278 indice 1din OG34/2006 Garantia de buna executie - cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent fara tva iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecventdepaseste 15000 Euro- virament bancar in cont garantii IUBCV-B ? RO47TREZ7025005XXX000164 ? Trezorerie Sector 2;
- depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) a sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, - informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.- original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf; Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusv anexele)-( Lege 176/2000 art.3 si 12 (privind dispozitivele medicale), HG 798/2003 (privitor la stabilirea conditiilor de introducere pe piata a dispozitivelor medicale)cu completarile si modificarile ulterioare)in termen de valabilitate - pana la data limita de depunere a ofertelor- Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor prezenta mostre ;
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru comert cu materiale sanitare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16238/18.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S199-327342 din 16.10.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: sos. fundeni nr.258 sect.2 loc. Bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 073235, Romania, Tel. +40 213175221, Fax: +40 213175222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 13:15