Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CLOPOT SI STRUCTURA SUSTINERE CLOPOTE PENTRU BISERICA MARIA MAGDALENA DIN MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 45851/07.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE CLOPOT SI STRUCTURA SUSTINERE CLOPOTE PENTRU BISERICA MARIA MAGDALENA DIN MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BISERICA MARIA MAGDALENA, MUN.ONESTI, CARTIER 6 MARTIE, STR.8 MARTIE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CLOPOT SI STRUCTURA SUSTINERE CLOPOTE PENTRU BISERICA MARIA MAGDALENA DIN MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28527100-3 - Clopote (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE CLOPOT SI STRUCTURA SUSTINERE CLOPOTE PENTRU BISERICA MARIA MAGDALENA DIN MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 148, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, garantia de participare in cuantum de 2200 lei ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local-cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A
2. completare formular 12B
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale, atatdin localitatea de inregistrare a sediului societatii cat si din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
5.Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii;
7.Formular 12C privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente:
8. Informatii generalecuprinzand:
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
- asigurarea riscului profesional.9. Bilantul contabil la 31.12.2006 (pozitiv), vizat si inregistrat de organele competente, vizat DGFP.
10. Bilantul contabil la 30.06.2007Documentele solicitate la pct.10, 11se vor prezenta in copii , semnate si vizate cu stampila societatii.
IMPORTANT: Este considerat neeligibil ofertantul care depune bilantul contabil la 31.12.2006cuvalori mai mici decat0.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
11. Formular 12D - Lista principalelor furnizari de produse similarein ultimii 3 ani (valori, beneficiari, PV receptie produse).12. Se solicita minim 2 recomandari de la alti beneficiari cu care ofertantul a derulat contracte de achizitii clopote.
13. Formular 12 I - Informatii personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, inclusiv lista cu personalul angajat pentru derularea contractului in cauza.14. Certificat de calitate pentruprodusul mentionat in caietul de sarcini, 15. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului calitatii.16. Formular 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
29
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2008 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria unitatii sau cu OP in contul : RO02TREZ06221360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 10:00
Locul: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI MUNICIPIULUI ONESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE , SI PERSOANE DELEGATE DIN PARTEA OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRI SCRISE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR.CUZA VODA NR.1, Localitatea: CUZA VODA NR.1, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer