Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie clor lichid pentru dezinfectia apei


Anunt de participare (utilitati) numarul 109526/19.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Dedu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie clor lichid pentru dezinfectia apei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Uzinele de Apa Potabila Arcuda, Rosu si Crivina
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie clor lichid pentru dezinfectia apei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24311900-6 - Clor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie clor lichid pentru dezinfectia apei. Cantitatea estimata a contractului este 1650 t pentru 3 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare este: 40.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare-surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat; Certificat constator priviind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala care sa contina informatii despre: capital social, puncte de lucru, date identificare asociati; Copie certificat de inregistrare societate/persoana juridica (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008 si respectiv la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ?cel putin egala cusumade 1.750.000 lei.
lichiditate generala: active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de minim 99, 5%;
solvabilitate patrimoniala: capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de minim 30%.
Coeficientii ?Lichiditate generala? si ??Solvabilitate patrimoniala?? se prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti, cu date din bilantul contabil de la 31.12.2009, iar acestia se vor calcula conform O.M.F. 3055/2009 ? pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene. Pentru ofertantii care nu depun calculul solvabilitatii sant obligati sa depuna declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani.Indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte de furnizare similare ca obiect si cantitate cumulata, corespunzatoare consumului estimat de catre Achizitor pe intraga perioada contractuala (1650 t), catre societati cu domeniul de activitate similar.Pentru asigurarea confidentialitatii datelor se solicita doar prezentarea paginilor din care sa rezulte: partile contractante, obiectul contractului, cantitatea contractata, semnaturile si stampilele partilor contractante. Prezentarea certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2001 sau ISO 9001:2008 si ISO 14.001:2005 sau ISO 14001:2004 pentru productia si comercializarea de clor pentru ape potabile, valabile in orice tara UE tradus in limba romana si legalizat valabil la data deschiderii ofertelor;
Se solicita prezentarea documentelor de preanregistrare a produsului ofertat conform regulament REACH (Regulament european nr. 1907/2006 CE).
Toate documentele de control si autorizatiile pentru transportul produsului trebuie sa fie conforme cu legislatia in vigoare.Furnizorul va livra produsul in conditii DDP la Uzinele de Apa Rosu, Arcuda si Crivina cu respectarea tuturor normelor legale precum si a legii 333/2003 si a completarilor ulterioare ale acesteia.Se vor prezenta in cadrul ofertei urmatoarele documente : autorizatia semiremorca specializata pentru transport clor in recipiente autorizate ; certificat de atestare pentru suprastructura : recipienti/butoaie 800 litri ?minim 10 bucati, emis de SC IPROCHIM SA.
Se solicita autorizarea ofertantului de catre producator pentru livrarea produselor.
Prezentarea avizului eliberat de catre Ministerul sanatatii ? Comisia Nationala pentru produse biocide.
Documente care sa ateste acreditarea laboratoarelor proprii sau a laboratoarelor asociatein conformitate cu cerintele SR EN ISO /CEI 17025:2005 cu acoperire integrala a incercarilor prevazute de SR EN 937/decembrie 2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2010 10:30
Locul: Directia Logistica ? Splaiul Independentei nr. 235, Corp C1, parter, sect. 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot participa reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.314.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2010 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer