Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie clor lichid pentru tratarea apei in vederea potabilizarii


Anunt de participare (utilitati) numarul 102685/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Dedu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie clor lichid pentru tratarea apei in vederea potabilizarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Uzina de Apa Rosu, sat Rosu, com Chiajna, str. Crinului, nr.7;
- Uzina de Apa Arcuda, sat Bacu, Com. Joita, Jud. Giurgiu;
- Uzina de Apa Crivina, Oras Bolintin Vale, Jud. Giurgiu;
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie clor lichid pentru tratarea apei in vederea potabilizarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24311900-6 - Clor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala estimata a contractului este 1650 t pentru 3 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 40.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Sesolicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul general consolidatCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, certificatului de inregistrare asocietatii/persoanei juridice, emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat la autoritatile competente.
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii3 ani, trebuie sa fie mai mare de1.750.000 lei
- Lichiditate: active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de minim 99, 5%.
- Solvabilitate: capitalul propriu/total pasiv x100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de minim 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari/ in ultimii 3aniindeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte de furnizare similare ca obiect si cantitate cumulata, corespunzatoare consumului estimat de catre Achizitor pe intreaga perioada contractuala (1.650 tone), catre societati cu domeniu de activitate similar. Pentru asigurarea confidentialitatii datelor se solicita doar prezentarea paginilor din care sa rezulte: partile contractante, obiectul contractului, cantitatea contractata, durata contractului si semnaturile si stampilele partilor contractante.Pentru aceste contracte se solicita prezentarea de documente constatatoare din care sa rezulte modul de indeplinre a obligatiilor contractuale de catre contractant, conform prevederilor OUG nr.34/2006.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2001 sau ISO 9001:2008 si ISO 14.001:2005 sau ISO 14001:2004 pentru productia si comercializarea de clor (sau produse clorosodice)pentru ape potabile, valabile in orice tara UE, tradus de catre un traducator autorizat in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor.
Se solicita preinregistrarea produsului conform regulamentului REACH (Regulament european nr.1907/2006 CE).
Toate documentele de control si autorizatiile pentru transportul produsului trebuie sa fie conforme cu legislatia in vigoare.Se solicita autorizarea ofertantului de catre producator pentru livrarea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Inf.nec.partic.la licit.electr.: a) elementul of.care va face ob.procesului repetitiv de ofert.este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 11:00
Locul: Directia Logistica -Splaiul Independentei, nr. 235, parter, corp C1, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot fi prezenti doar reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
b) eventualele limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imb.? val.finala va fi data derez.obtinut la finalul rundei a 2-a.c) inf.care vor fi puse la dispoz. of. in cursul lic.electr.: nr de runde?min.2;n cursul fiecarei runde a licitatiei electronice, autoritatea contractanta va comunica instantaneu tuturor ofertantilor invitati informatiile privind pozitia pe care o ocupa in clasament in orice moment si numarul participantilor la licitatia electronica..Autoritatea Contractanta nu va comunica preturi sau valori noi prezentate in cadrul fiecarei runde.d) informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: la faza finala de licitatie electronica vor fi invitati sa prezinte oferte doar operatorii ale caror oferte au fost declarate admisibile. Invitatia generata de sistem va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Spaliul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, etaj 2, ap. 7, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer