Licitatie Publica - Achizitie cluster server pentru prelucrarea si stocarea datelor cu licente software
Anunt de participare numarul 114266/20.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Constantin-Daniel Stefan, Tel. 021/413.55.59, Email: [email protected], Fax: 021/413.55.59, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie cluster server pentru prelucrarea si stocarea datelor cu licente software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona un cluster server pentru prelucrarea si stocarea datelor cu licente software, conform cerintelor din Caietul de sarcini. Furnizorul va asigura gratuit instalarea, configurarea si punerea in functiune a echipamentului ce urmeaza a fi achizitionat, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48825000-7 - Servere web (Rev.2)
48612000-1-Sistem de gestiune a bazelor de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cluster server pentru prelucrarea si stocarea datelor cu licente software, ce include:
- cluster server pentru prelucrarea si stocarea datelor - 1 cpl. (val. estimata 2.778.548, 39 lei)
- licente software SGBD (detaliate in Fisa de date, pct. II.1.1 si II.2.1) - 24 buc. (val. estimata 700.800 lei)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 479, 348.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 35.000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea de la bugetul de stat, iar plata produselor contractate de va efectua in maxim 30 de zile de data receptiei finale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Certificat fiscal, eliberat de MFP-ANAF, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale.
Certificat de inregistrare. Certificat constatator emis de catre Oficiul Comertului din cadrul Ministerului Justitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2010, vizat si inregistrat. Informatii generale si cifra medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009 sau 2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri sa fie egala sau mai mare de 5.219.022 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livari de produse in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unui sau mai multor contracte similare a caror valoare individuala/cumulata sa fie de cel putin 2.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va finaliza prin etapa finala de licitatie electronica, care se va desfasura intr-o singura etapa.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.997.235 / 12.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut (fara TVA)/pachet, in conditiile respectarii cerintelor din Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire. Prin pachet se intelege cluster server, licente software SGBD, precum si instalarea, configurarea si punerea in functiune a echipamentului ce urmeaza a fi achizitionat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-319.51.80, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritati contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Tel. 021-440.30.74, Fax: 021-413.48.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2011 10:49