Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE COMBINA AUTOPROPULSATA PENTRU PARCELE EXPERIMENTALE


Anunt de participare numarul 129352/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA LIVADA
Adresa postala:  str. Baia Mare nr.7, Localitatea:  Livada, Cod postal:  447180, Romania, Punct(e) de contact:  FLOARE MOISA, Tel. 0261840001, In atentia:  KURTINECZ PAUL, Email:  [email protected], Fax:  0261840001, Adresa internet (URL):  Livada, str. Baia Mare, nr.7, jud.Satu Mare, cod postal 447180, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica finantata din venituri proprii
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare Dezvoltare in agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE COMBINA AUTOPROPULSATA PENTRU PARCELE EXPERIMENTALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oras Livada, str. Baia Mare, nr.7, jud. Satu Mare, cod postal 447180
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie combina pentru parcele experimentale, valoarea estimata fara TVA 539741 RON
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16340000-0 - Combine agricole (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O combina pentru parcele experimentale , valoarea estimata fara TVA 539741 RON , respectiv 126983 EUR
Valoarea estimata fara TVA: 126, 983EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2011 pana la 29.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in suma de 10795 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se efectueaza dintr-un proiect de cooperare transfrontaliera Ungaria - Romania, cod proiect HURO/0802/092_AF. Plata se efectueaza prin virament la maxim 60 de zile de la livrare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita formularul 3 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic) din Sectiunea III-Formulare in original sau copie conform cu originalul.
a) Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181/O.G.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitia publica. Se solicita formularul 6 din Sectiunea III-Formulare "Declaratie privind calitatea de participant la procedura in original sau copie conform cu originalul".
b) Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor sociale de stat la data de 31.05.2011. Ofertantul sa fie firma inregistrata , avand obiectul de activitate codul CAEN corespunzator obiectului contractului. se solicita originalul sau copie conform cu originalul dupa Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor, prezentarea copiei conform cu originalul a Actului constitutiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea formularului 7 "Informatii generale" din Sectiunea III-Formulare in original sau copie conform cu originalul.
se solicita formularul 9 "Identificare financiara"din Sectiunea III-Formulare in original sau copie conform cu originalul.
se solicita copii conform cu originalul ale bilanturilor contabile pe anii 2010, 2009 si 2008 sau echivalentul acestora in cazul persoanelor juridice straine.
Media cifrei de afaceri pe ultimele trei exercitii financiare sa fie cel putin egala cu valoarea maxima admisa supusa licitatiei, adica 539741 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita formularul 10 "Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani"din Sectiunea III-Formulare in copie conform cu originalul.Se solicita formularul 11 "Experienta similare" din Sectiunea III-Formulare in copie conform cu originalul.Se va prezenta Certificat ISO 9001 sau echivalente, in copie conform cu originalul, certificat de catre un organism independent acreditat, recunoscut in Uniunea Europeana, si existenta unui sistem de management al mediului conform cerintelor standard ISO 14001, in copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1030/16.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2011 13:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MOISA Floare - DirectorSTEKLI Elisabeta - Contabil Sef
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program de cooperare transfrontaliera UNGARIA-ROMANIA cod proiect HURO/0802/092_AF
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Proiect transfrontalier HURO/0802/092_AF)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.STAVROPOLEOS, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SATU MARE
Adresa postala:  Str. MIHAI VITEAZUL , NR.8, Localitatea:  SATU MARE, Cod postal:  440037, Romania, Tel. 0261716375, Fax:  0261713760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 & 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA
Adresa postala:  Str. BAIA MARE , nr.7, Localitatea:  LIVADA, Cod postal:  447180, Romania, Tel. 0261840001, Email:  [email protected], Fax:  0261840361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer