Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie combustibil - bonuri valorice


Anunt de participare (utilitati) numarul 134770/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA
Adresa postala: Blv. I.C. Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130055, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vasilescu, Tel. +40 245614403-133/ +40 245632567, Email: [email protected], Fax: +40 245611774, Adresa internet (URL): www.catd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional (apa si canal)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie combustibil - bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. Compania de Apa Targoviste Dambovita S.A., Blv. I.C.Bratianu, nr.50, Targoviste, Jud. Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il reprezinta achizitia de combustibil sub forma de bonuri valorice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Combustibili - 160000 litri, conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 15.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Se constituie prin depunere in numerar la casieria Companiei de Apa Targoviste Dambovita, prin virament bancar in contul nr. RO77RNCB0128045433630001 deschis la Sucursala BCR Targoviste ? O.P. confirmat de catre banca, prin Fila de cec - confirmata de catre banca sau prin constituirea unui instrument de garantie bancara. Confirmarea bancii trebuie prezentata pana la data deschiderii ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. Art. 278ยน*) - (1)din OUG nr.34/2006 este de 4579, 99 lei.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 14 (DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII) completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.NOTA: Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ?Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.?Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Garantie de buna executie - 16.000 leiCuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 2% (1% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, fara TVA.Mod.de constituire: printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de catre o soc. bancara sau de catre o soc. de asigurari, in conf. cu prev. art. 90, alin.(1) din HG 925/2006, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, in conf. cu prev.art. 90, alin.(2) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conf.prev. HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont.de disponibil deschis la dispozitia aut.contractante, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret. Contract. Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie este egala cu durata contractului. Valabil. instr.de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valab. contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conf.prev. HG nr. 925/2006, art. 92, alin (1).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.7);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.6);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.5)
Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: 1. Ing. Radu VASILESCU- Director General
2. Ing. Romulus TUDOR- Director Tehnic
3. Ec. Maria RADU ? Director Economic
4. Ing. Constantin GHERGHESCU ? Director Comercial
5. Ing. Constantin STOLERU ? Sef Serviciu Achizitii Publice
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4);
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta ? in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.
(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident); - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului - Prezentarea documentului fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentatul legal al ofertantului, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrei de Afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor,
trebuie sa fie de minim 1500000 lei.
Rezultatul exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari similare in ultimii 3ani
Recomandari din partea a cel putin 1 sau maxim 3 beneficiari anteriori
Lista statiilor de distributie carburanti de pe raza judetului Dambovita
Certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2012 11:00
Locul: Sediul Companiei de Apa Targoviste Dambovita- Bld. I.C. Bratianu nr.50, Targoviste, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai autoritatii contractante si reprezentantii legali/imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al S.C. Compania de Apa Targoviste Dambovita S.A.
Adresa postala: Blv. I.C. Bratianu, nr.50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130055, Romania, Tel. +40 245614403, Email: [email protected], Fax: +40 245611774, Adresa internet (URL): www.catd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer