Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie combustibil - gaz natural


Anunt de participare (utilitati) numarul 145847/20.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENERGOTERM S.A. TULCEA
Adresa postala: Str. Isaccei nr.73, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820207, Romania, Punct(e) de contact: NICUSOR LIVIU BISCA, Tel. +40 240527896, In atentia: Gheorghe Pompiliu, Email: [email protected], Fax: +40 240522348, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie combustibil - gaz natural
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Isaccei nr.73, et.II, Birou Director Tehnic
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie combustibil - gaz natural
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09123000-7 - Gaze naturale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie combustibil - gaz natural
Valoarea estimata fara TVA: 8, 719, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
150000 lei Modalitatea de constituire: In conformitate cu art.86 din HG nr.925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Nota: Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine acestuia suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006. Prevederile art.278^1 alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garan. de buna execu. poate fi const. prin: 1.Scrisoarea de garantie bancara emisa sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari. Formularul nr.19 2. In conformitate cu art.90 alin.3 din HG 925/2006 3.OP 4.Depunerea sumei la caseria unitatii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
S-a solicitat ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii urmatoarelor documente:
1. Declaratie privind eligibilitatea FORMULAR 12A2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art, 181 din Ordonanta 34/2006, modificat prin OUG 94/2007 si OUG 143/2008 -FORMULAR 12 B
3. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 691din Ordonanta 34/2006 ? FORMULAR 5
4. Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independenta ?FORMULAR 6
5. Declaratieprivind calitatea de participant la procedura FORMULAR 12C
6. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care operatorul economic este rezident);
Documentele solicitate pot dovedi ca operatorul economic nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta 34/2006, modificat prin OUG 94/2007, OUG 143/2008, OUG nr. 228/2008 si OUG nr. 19/2009.
Lista cu persoanele care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Nr. crt Numele si prenumele. 1.Ing.Basca Nicusor Liviu ? Manager General, 2.Ec.Pacencu Traian ? Director Economic, 3.Sing.Iusuf Adnan ? Director Tehnic si de Productie, 4.Ing. Padureanu Angela ? Sef Serviciu Tehnic, 5.Ing. Constantinescu Emil ? Sef Sectie PT si Module, 6.Jr.Mitroi Anisoara ? Oficiu juridic, 7.Ing.Gheorghe Pompiliu Stefan ? Responsabil Achizitii Publice S-a solicitat ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii urmatoarelor documente: Pentru persoane juridice romane: 1. Copie dupa Actul Constitutiv ( contractul de societate sau statutul )
2. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertuluipentru operatorul economic care participa, in mod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
2.2. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este resident.
Documentele solicitate dovedesc forma de inregistrare ca persoana fizica saujuridica a operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
S-a solicitat ca operatorul economic sa demonstreze situatia economica si financiara prin prezentarea urmatoarelor documente:
1. Fisa de informatii generale -2. Bilantul contabil pe 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: valoare minima a mediei cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de 2.500.000 lei
3. In cazul asociatiei se va prezenta cifra de afaceri cumulatIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului / ofertantului.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul B 2
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii urmatoarelor documente:
1. Experienta similara
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentariiO lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta similara privind furnizarea unui astfel de produs.
Experienta similara?cerinta obligatorie minima 2. Ofertantii trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a unor contracte similare insumand o valoare minima de 8.000.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul 12 D, Formularul B3, Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante pentru activitatile ce fac obiectul ofertei.Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Se prezinta copie dupa ? Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent. Se accepta orice alte probe sau dovezi in conformitate cu art.193 din OUG nr.34/2006 prezentate de operatorul economic care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2013 12:00
Locul: Str. Isaccei nr.73, et.II, Birou Director Tehnic, Loc. Tulcea, Jud. Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In vederea departajarii ofertelor clasate pe primul loc cu oferte de preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala: Str. Isaccei nr.73, et.II, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820207, Romania, Tel. +40 240527896, Email: [email protected], Fax: +40 240522348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2013 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer