Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie combustibil - gaz natural


Anunt de participare (utilitati) numarul 53308/23.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENERGOTERM S.A. TULCEA
Adresa postala: Str. Aleea Merisor nr. 2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820099, Romania, Punct(e) de contact: NICUSOR LIVIU BISCA, Tel.0240 527896, Email: [email protected], Fax: 0240 522348
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie combustibil - gaz natural
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cazanul de apa fierbinte CAF 50 Gcal/h Str. Isaccei Nr.82 (incinta SC.Alum SA.) Centrala termica CT14 Str. Babadag; centrala termica CT33 Aleea Pelinului; centrala termica CT43 Str. Babadag; centrala termica CT46 Str.Taberei Loc. Tulcea Jud. Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie combustibil - gaz natural
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
11200000-2 - Gaze naturale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10900000 Nm3
Valoarea estimata fara TVA: 10, 355, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 120000 lei; Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contractul de asociere legalizat se va solicita inainte de semnarea contractului daca oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind elig.;Declaratie privind neincadrarea in sit.prevazute la art. 181 din Ord.34/2006; Declaratie privind calit. de part. la procedura ;Cazier jud. sau certif. echiv. pt. operatorii din afara Romaniei; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asig. sociale de stat ;Copie dupa Certif. de Inregistrare;Copie dupa Actul Constitutiv ;Certif. emis de Of. Reg. si Comertului pentru operatorul econ.care participa, in mod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achiztie publica;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2Bilantul contabil pentru anii 2005, 2006 si 2007, vizat si inregistrat de organele competente;Scrisoare de bonitate emisa de banca din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea operatorului economic;Declaratie financiara ; Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip. livrari de produse efect. in ultimii 3 ani ;Fisa de inf. experienta similara; Declar.utilajele, inst., echip. tehnice de care dispune op.ec.pt.indeplinirea coresp. a contractului de furnizare ;Inf. referitoare la personalul angajat in contract;Certif. sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor; Autorizare de livrare de la producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Achitarea a 50 RON la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2008 12:00
Locul: Aleea Merisor Nr.2, etaj 1, Birou Director General
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Constanta
Adresa postala: Str. K. Zambaccian Nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241/616003, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic autoritate contractanta
Adresa postala: Aleea Merisor Nr.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820099, Romania, Tel.0240/527896, Email: [email protected], Fax: 0240/522348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer