Licitatie Publica - achizitie combustibil auto pe baza de carduri
Anunt de participare numarul 47452/25.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN IASI
Adresa postala: STR. PRIMAVERII 74, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700173, Romania, Punct(e) de contact: LAURA ALBU, Tel.0232/208151, Email: [email protected], Fax: 0232/239260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organism de drept public, infiintat pentru a satisface nevoi de interes general fara caracter comercial sau industrial, servicii medicale de urgenta si transport sanitar
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie combustibilauto pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: de la statiile de distributie ( alimentare)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 855, 888 si 5, 949, 460RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente :02.05.2008-02.05.2009; 02.05.2009-02.05.2010;02.05.2010-02.05.2011; Contract subsecvent 02.05.2011-02.05.2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie combustibil auto pe baza de carduri necesar parcului auto al SAJ IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
23111200-0-Benzina fara plumb (Rev.1)
23111300-1-Benzina cu plumb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
380.000 - 492.000 litri combustibil ptr. contract subsecvent 02.05.2008-02.05.2009
360.000 - 492.000 litri combustibil ptr. contract subsecvent 02.05.2009-02.05.2010
284.000 - 492.000 litri combustibil ptr. contract subsecvent 02.05.2010-02.05.2011
254.000 - 492.000 litri combustibil ptr. contract subsecvent 02.05.2011-02.05.2012
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 855, 888 si 5, 949, 460RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2008 pana la 02.05.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 38.559 ron ( scrisoare de garantie bancara); garantie de buna executie - 1% din val. de adjudecare fara TVA a fiecarui contract subsecv, sub forma de scris. de garan.bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din contractul cu CAS IASI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatii legalizate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006 (formular2);
-certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
-certificat de inregistrare in copie legalizata;
-certificat de atestare fiscala obtinut de la organismele fiscale competente original sau copie legalizata si in termen de valabilitate;
-certificat privind taxele si impozitele locale original sau copie legalizata si in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente (copie);
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (conform formularului 7 din Sectiunea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-autorizatie de livrare (numai pentru comercianti) eliberata de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant);
-se va prezenta dovada certificarii ISO 9001 :2000 pentru sistemul de asigurare a calitatii;
-se va prezeta recomandare din partea unui beneficiar institutie publica;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S22-028640 din 30.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 10:00
Locul: Sediul central al SAJ IASI, Str. Primaverii nr.74
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali/imputernicitii operatorilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 ; Sector 3 , Localitatea: BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. Anastasie Panu nr. 25 bis , Localitatea: IASI, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024 , ,Romania, Tel.0232-260600, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul JURIDIC al SERVICIULUI DE AMBULANTA JUDETEAN IASI
Adresa postala: Str. Primaverii nr.74 IASI, Localitatea: IASI, Cod postal: 700173, Romania, Tel.0232/208151, Email: [email protected], Fax: 0232/239260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2008 14:56