Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie combustibil lichid pentru incalzire tip M


Anunt de participare (utilitati) numarul 145072/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA DUTU, Tel. +40 241702722, Email: [email protected], Fax: +40 241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie combustibil lichid pentru incalzire tip M
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ecluze: Agigea;Cernavoda;Ovidiu; Navodari
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente ; Valoarea estimata a celui mai mare contact subsecvent :375 880, 00 lei ; se va atribui cate un contract subsecvent pe fiecare an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare combustibil tip M sau echivalent la ecluzele : Agigea, Cernavoda, Ovidiu , Navodari, conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135110-8 - Uleiuri combustibile cu continut redus de sulf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimatapentru un contract subsecvent : min 60000 litri- max.80000 litripentru acordul cadru : min 240000 litri - maxim320000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 127, 640 si 1, 503, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se const.conf. HG 925/2006, art 86. Cuantum gar. de part.15 000 lei(50% pentru IMM-uri). Per.de valab. a gar.de part.90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata, autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. b) din OUG 34/2006, suma de 5283, 5 lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor.In cazul constit. gar. de part.prin scrisoare bancara se va completa?formularul conf model. In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in original polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta)fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate. Gar.de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88.PENTRU CALCULUL ECHIVALENTEI GARANTIEI DE PARTICIPARE constituita IN ORICE VALUTA decat leul, se va utiliza cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru data publicarii anuntului de participare. Cuantumul GBE este de 10% din valoarea contractului, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri) si se constituie conf art. 90 din HG925/2006 , prin :1)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu resp. preved.HG nr.1045/2011. 2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari si in acest caz se vor prezenta , in original, polita de asigurari, anexele (ex: Conditii de asigurare, alte clauze, etc.) si dovezile privind achitarea primelor de asig(OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.3)scrisoare de garantie bancara si in acest caz se va utiliza modelul din Sect Formulare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE. In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. nr.lege 346/2004. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sect. Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sect. Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesi vor fi depuse in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sect. Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69. 1, original, conf.model Sect. Formulare;.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Daniel Georgescu Director General
Mihai Stanciu DirectiaTehnica Director executivRaluca Musat PisicaDirectia Comerciala Director executivDiana Niculescu Directia Juridica si resurse umaneDirector executivAnca Wirich Consilier juridicGheorghe Iatan Directia Economica Director executiv
Bardan Aida Economist Serv. contabilitateDaniela Boaghe EconomistControl Financiar Preventiv
Iuliana Dutu Sef Serviciu AchizitiiSirbu Cameliainginer Serviciu AchizitiiAlina Nicoleta Margineanu Sef Birou aprovizionare depozitManciu Niculinasubinginer Birou aprovizionare
Octai AptulaeconomistNota : subcontractantul/ asociatul/ tertul sustinator , dupa caz , vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 17.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform modelSectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul.In cazul in care ofertantul castigator a prezentat Certificatul Constator in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in ofertaPentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani : minim 751 760 lei;Se vor prezenta: 1) ?Informatii generale? conform model formular ;2)Bilanturi contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente relevante in acest sens din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuala lei/ valuta comunicat de BNR;IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifre medii de afaceriIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, dar cerinta se va considera implinita prin cumul.Nota conform anexa 2* din Ordin ANRMAP nr.509/ 2011 :
a) in cazul unei asocieri cu sustinere tert , cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ;b) In cazul unei oferte individuale cu sustinere tert, cerinta va fi indeplinita in intregime ori de ofertant ori de catre sustinator.
Modalitatea de indeplinire
1) Informatii generale? conform model formular ;2) Bilanturi contabile ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente relevante in acest sens din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani.
In cazul ofertantului care isi demonstr.sit.econ.si fin.invocand sisust.acordata (in conf.cu prev.art.186 alin (1) OG 34 /2006 ) de catre o altapersoana, atunci acesta are oblig.de a dovedi sustin.de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei resp., prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluim resursele financiare invocate. (art 186, alin 2, OUG34/2006, modif.de OUG 19/2009);Persoana ce asigura sustin.financ.nu trebuie sa se afle in sit.care det.excluderea din proc. de atrib.conf. prev.art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." se vor prezenta :
" 1) Formularul "Agajament ferm, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea fin.", conform Anexa nr.19; 2).Formularul "Declaratie privind eligibilitatea, resp neincadrarea la prev art.180"conf model pt.persoana care asigura sustinerea financiara; 3).Formularul "Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, lit. a), c1) si
d)", ptr persoana care asigura sustinerea, cf.model;
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG nr.34/2006 , in original , cf. formular model
Modalitatea de indeplinire
1)Formular conform Anexa nr.19;2).Formularul "Declaratie privind eligibilitatea, conf model ;3)"Declaratie pe propria raspundere privind
neincadrarea in prevederile art.181, lit. a), c1) si d)", cf.model;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG
nr.34/2006 , cf. formular model
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari conform model formular.
Modalitatea de indeplinire
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, conform model formular
Experienta similaraPrezentarea unui contract / maxim 3 contracte de furnizare cu obiect livrarea de produse similare, a carui /caror valoare/ valoriinsumate sa fie de minim 300 704 lei ;Pentru fiecare contract care indeplineste cerinta privind experienta similara se vorprezenta fisa de experienta similara , conform model insotita de contract (paginile din care sa rezulte obiectul contractului, valoare, lista semnaturi) /certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuala lei/ valuta comunicat de BNR;
Modalitatea de indeplinire
1.) fisa de experienta similara, conform model ;
2) contract (paginile din care sa rezulte obiectul contractului, valoare, lista semnaturi)/ certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
3) declaratie a operatorului economic, cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia
Informatii privind subcontractantii, daca este cazul; a)declaratie privind listaasociatilor si a subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt
indeplinite de acesta ; b)Acordul de subcontractare; Nota : conform art.11,
alin .7 HG 925 /2006 subcontractantilor nu li se impun cerinte de calificare
(nu vor completa tabelul cu cifra de afaceri din form.Informatii generale ", Nota : In cazul subcontractarii, ofertantul va prezenta o declaratie (original) prin care se
obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa prezinte Aut Contr, inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta ; acesta se constituie anexa la contract
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind lista asociatilor si asubcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acesta , conf model; acord de subcontractare
Informatii privind asociatii, daca este cazul.a) "Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor si partea / partiledin contract care sunt indeplinite de acesta " conf model formular ; acord
asociere model formular.Nota : In cazul ofertei comune liderul asociatiei, va prezenta o declaratie (original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind lista asociatilor si asubcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acesta " conf model formular ; acord de asociere , conf. model
In cazul sustinerii de catre un tert conf.art 190, alin 1, OG 34/2006 ofertantul
va prezenta : a) ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a
ofertantului; b)Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ;c)Declaratie
privind eligibilitatea ; d)Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute de art.181, lit.a), c1 )si d" , pentru persoana care asigura sustinerea tehnica
Modalitatea de indeplinire
a)Formular conform Anexa nr.20;b)Declaratie tert sustinator tehnic si profesional , conform formular ;c)Declaratie privind eligibilitatea ; d)Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute de art.181, lit.a), c1 )si d"
Certificat ISO 9001:2008sau echivalent , valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul aferent contractului.
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7507
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.11.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2013 12:00
Locul: sediu CN ACN SA , str.Ecluzei, nr.1 , Agigea, jud.Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru departajare, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 2.Doc solicitate se vor depune in oricare din formele: original;copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul(cu posibilit de confirmare cu origin, la solicit autorit contractante)?cu exceptia actelor emise de societati de asigurare, societati bancare sau alte institutii financiare, acte care nu pot fi emise si implicit folosite numai in scopul demonstrarii unor cerinte legate de proced de atrib pt care au fost solicitate;toate documentele intocmite de ofertant se vor prezenta in origina, inclusiv angajament tert sustinator.( ordin ANRMAP 509, art.5.1, alin 1, 2, 3)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256 indice 2 din OUG 34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania nationala Administratia Canalelor Navigabile - Directia juridica si resurse umane
Adresa postala: str Ecluzei nr.1 Agigea, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Tel. +40 0241/702700, Email: [email protected], Fax: +40 0241/773311
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2013 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer