Licitatie Publica - achizitie combustibil lichid usor tip 3, cod Nc 2710.19.61
Anunt de participare numarul 99059/01.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE MEDICINA FIIZCA SI BALNEOLOGIE EFORIE NORD
Adresa postala: aleea speciala, Localitatea: Eforie Nord, Cod postal: 905350, Romania, Punct(e) de contact: IONUT BACA, Tel.0241480070, Email: [email protected], Fax: 0241480073, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie combustibil lichid usor tip 3, cod Nc 2710.19.61
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aleea Speciala nr.1
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul are ca obiectiv aprovizionarea cu combustibil lichid usor tip 3 a celor 3 centrale termice detinute de autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea necesara: 265000 kg + suplimentare 162500 kg: 427500 kg
Valoarea estimata fara TVA: 840, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul poate fi prelungit conform art.6 alin (2) si (3) din HG 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 10000 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-declaratie - formular 12A, anexat la prezenta documentatie ;
-neprezentarea formularului duce automat la excluderea din competitie ;b) Declaratie privind neincadrarea in art.181din OUG.34/2006-declaratie formular 12B, anexat la prezenta documentatie ;
- neprezentarea formularului duce automat la excluderea din competitie ;d) Certificat atestare fiscala pentru persoanele juridice, privind taxele si impozitele la stat, valabil la data depunerii ofertei ( in original);e) Certificat fiscal pentru persoanele juridice, cu privire la impozit si taxe locale valabil la data depunerii ofertei (in original);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) fisa de informatii generale (formular 1A), cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 800000 leib) bilantul contabil pentru anul 2007, 2008 vizat de D.G.F.P; si 2009 vizat de O.R.C.;c) declaratii privind cifra de afaceri globala sau in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara ( cel mult ultimii 3 ani), situatie in care se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (formular 2A)b) - Autorizatie pentru accesul la EMCS-RO (copie)c) - buletine de analiza actuale de la un laborator independent autorizat in original.d) - fisa tehnica si fisa de securitate a produsului in original sau copie legalizatae) informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;f) o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;g) o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare;h) informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de furnizare;i) informatii privind indeplinirea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;j) informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul).k) prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standerdele de asigurare a calitatii;l) doua mostre in recipiente separate, sigilate si etichetate insotite de buletine de analiza de la un laborator independent autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
densitate relativa la 20ºC
8%
8
Descriere: interval de admisibilitate: 880-9350kg/m³
3.
inflamabilitatea
8%
8
Descriere: interval de admisibilitate: 55º - 80º
4.
sulf
8%
8
Descriere: interval de admisibilitate: 0.1 0.8%
5.
puterea calorica inferioara
8%
8
Descriere: inerval de admisibilitate: 9650 - 10 200 kcal/kg
6.
vascozitate la 20oC
8%
8
Descriere: interval de admisibilitate: 0 0.2 %
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1474/29.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 18:00
Locul: on-line pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNCS
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0313104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Kricor Zambaccian, nr.1., Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241619546, Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic R.M.F.B.
Adresa postala: Aleea Speciala nr.1, Localitatea: Eforie Nord, Cod postal: 905350, Romania, Tel.0241/480070, Email: [email protected], Fax: 0241480073
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 14:07