Licitatie Publica - ACHIZITIE COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALA TERMICA CLU TIP 3
Anunt de participare numarul 114104/15.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Adresa postala: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel. 0241-735455, Email: [email protected], Fax: 0241-735705, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Sanatoriu
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALA TERMICA CLU TIP 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 6, 600, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze combustibil pentru incalzire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135000-4 - Pacura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cant min = 300 tone; Cant max = 2200 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 6, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan partic 18000 ron prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari; Garant buna exec 5% din val contract subsecvent;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de prezentare;2.Declaratia privind calitatea de participant;3.Declaratia privind eligibilitatea conform Art 180 din OUG 34/2006;4.Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art 181 din OUG 34/2006;5.Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, din care sa reiasa plata la zi a datoriilor la bugetul consolidat de stat;6.Certificat privind plata impozitelor locale din care sa reiasa plata la zi a datoriilor;7.Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;8.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii candidaturii din care sa rezulte codurile CAEN pentru obiectul contractului de achizitie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9.Formularul de Informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)media cifrei de afaceri obtinuta pe ultimii trei de activitate (2008, 2009, 2010) sa fie mai mare de 1.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Autorizatie de antrepozit fiscal de productie a produsului energetic solicitat;
11.Autorizatie de livrare din partea producatorului (in cazul in care ofertantul nu este producator);
12.Lista contractelor de furnizare, de aceeasi natura cu obiectul achizitiei, pe care le-a executat in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in domeniul achizitiei de minim 900.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
rezerva de combustibil este in curs de epuizare, fara posibilitatea incheierii unui act aditional , astfel incat baza de tratament risca sa nu mai poata desfasura tratamentele pacientilor internati
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Cifra afaceri-50 pct;Exp similara-50 pct;candid cu val max primeste max de pct;pt restul se aplica regula de trei simpla; clasamentul e dat de suma punctajelor;
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Tel. -, Fax: -, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Adresa postala: Str. Dr. Victor Climescu nr. 34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Tel. 0241- 735.453, Fax: 0241-735.705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2011 11:01