Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie combustibil termic lichid


Anunt de participare numarul 138177/15.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA JEBEL
Adresa postala: COM.JEBELJUD.TIMIS, Localitatea: Jebel, Cod postal: 307235, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BOGDAN, Tel. +4 0256394442, In atentia: Emilia Munteanu, Email: [email protected], Fax: +4 0256394026, Adresa internet (URL): www.spitaljebel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie combustibil termic lichid
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul Spitaluluide Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel;loc.Jebel;jud.Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoare estimata :371068, 06lei, fara TVA(valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele si totodata este si valoarea estimata fara suplimentari)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09211800-9 - Uleiuri minerale si preparate din petrol (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate pana la 31.12.2012:120 tone(120 000kg)
Cantitate cu eventualele suplimentari pana la 30.04.2013:100 tone (100 000kg)
Valoare estimata fara TVA: 371068, 06 RON - 680291, 44RON(valoarea minima a intervalului, respectiv 371068, 06 RON reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie 2012 respectiv valoareaestimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele iar valoarea maxima a intervalului, respectiv680291, 44 RON , reprezinta valoarea estimata globala ce contine sivaloarea posibilelor suplimentari pana la 30.04.2013).
Valoarea estimata fara TVA: intre 371, 068.06 si 680, 291.44RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conformitate cu Art.6 alin.3 din HG 925/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val. Gar.de particip. este in cuantum de2% raportata la val. estim.a contract. iar valab.ei este de 60de zile de la termen. limita de primire a ofertei.Cont.in care se va dep. Gar.este RO15TREZ6245005XXX000047, deschis la Trezoreria Deta.Gar. de particip.tr. prez. pana cel tarziu la deschid. ofertelor, in original, in cuantum de 2%, respectiv 7421, 36 leiSe poate const.prin viram. bancar sau prin instrum. de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig.din Romaniaresp. de o banca sau de o societ. de asig. din strainatate, de pref.cu corespondent in Romania.In caz. scrisorilor de gar. bancara emise de o banca sau de o societ. de asig.din strainatate, se va prez. in anexa traducerea autoriz.si legaliz. a acesteia. Gar. de particip.se poate const.si prin depunere la casieria autoritatii contract.a unui ordin de platacu cond.confirm. acestuia de catre banca emitenta pana la data deschid.ofert.sau a unei sumein numerar in caz in care val.gar. de particip. este redusa ca val.Daca gar. de particip.se const. prin scrisoare de gar. bancara, se va fol.formular nr.4 . Depun. Gar.de partic este obligatorie si const. criteriu eliminatoriu.In cazul asocierii ? gar. de particip. se poate const. de unul dintre asociati sau de catre amandoi, pana la incidenta valorii garant.In cazul IMM(se va prez. formular nr.3)gar. de particip. se poate constit. in procent de 50% din cuantum. In cazul asocierii ?fiec. din acestia fiind in categ.IMM, asoc.rezult. poate benef. de reducerile prevaz. la art.16 alin(2) din Legea 346/2004.Reduc. de 50% pt. gar. de particip. se aplica si la grup. de operat.econ. care depun oferta comuna, daca aceste grupuri sunt alc. exclusiv din IMM-uri, indif. daca acestea sunt pers.fizice sau juridice romane sau straine.Gar. de partic.tr.prez.pana cel tarziu la deschiderea ofertelor, in original. Se const.in cuantum de 4 % din val. contract.fara TVA.Mod de const.: instrum.de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de societ.de asig.din Romania resp. de o banca sau de o societ. de asig.din strainatate, de pref.cu corespondent in RomaniaDaca partile convin, gar.de buna executie se poate const. si prin retineri succesive din sumele dat. pentru facturi partiale. Dacaaut. Contract.are calitatea de autoritate publica, institutie publica , contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor castigatori care fac parte din categ.IMM), gar.de buna executiese poate const. in procent de 50% din val. fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii finantate prin Sistemul de asigurari de sanatate .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul incare operatorul economic depune oferta pe cont propriu: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cuformularulnr.10 (datata, semnata, stampilata)? in original;
Nota 1: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG. 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.181 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cuformularulnr.11 (datata, semnata, stampilata) ? in original;Nota 1 : Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG. 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata va fi insotita de :
A)Pentru persoanele fizice sau juridice romane:
a)Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale , privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat general consolidat care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscal la bugetul de stat general consolidat - original sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului
Nota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi descalificate/respinse.
Sib) Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plataimpozitelor si taxelor catre bugetul local - original sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului..
Nota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Nota 2 : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, vor fi descalificate/respinse.B) Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine- in original sau copie legalizata si traducere legalizata in limba romana;
sau
d. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii(semnata, datata , stampilata);
sau
e. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 -formularul nr. 12 - in original ;
4.Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata, stampilata)?formularul nr.13- in original.
Nota: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Consiliul de administratie: Ec.Cuzmici Anica;Dr.Doichita Liliana;Jr.Dumescu Sofia; Dl.Petrus Teodor; Dr.Babos Daniela Angela; D-na Murariu Sofia; D-na Trusculescu Marinela(membrii permanenti)Ec.Rusu Niculina;Dr.Cirniceanu Ioan Traian;Soc.Dobanda Irina;;D-na Ilica Elena Laura;Dr.Sabau Diana;;D-na Heghes Codruta(membrii supleanti).Comitet director: Manager: Dr.Ioana PopescuDirector financiar contabil: Ec.Petre TrancotaDirector medical: Dr.Sabina NegrutDirector Ingrijiri: As.Sofia Murariu.Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire in speta: Ing.Emilia Munteanu , Jr.Olariu Alexandru, Dl.Davidovici Vladimir, Ing.Popa Vinicius;Jr.Marius Olaru.5. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura(datata, semnata, stampilata) - formularul nr. 5-in original Persoane juridice/fizice romane:
1 Certificatul constatator emis de ONRCcare sa ateste ca are obiectulde activitate autorizatsi in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata , valabil la data deschiderii ofertei? in original sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului.Nota 1. Neindeplinirea conditiei referitoare la autorizareacodului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului. Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.
Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare - incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului .
Persoanele fizice/juridice straine -trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, la o grupare legal constituita , in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri- in copie legalizata si traducere legalizatain limba romana , valabile la data deschiderii ofertei.
IN CAZUL ASOCIERII:
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte;
- Cerinta privind autorizarea obiectului de activitate va fi indeplinita de fiecare asociat in parte;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.- IN CAZUL ASOCIERII: - Docum. privind capacit. econ.-financiarasolicitatevor fi prez. asfel: Bilanturile contabile vor fi prez. de fiec. asociat in parte iar in cazul Fisei de informatii generale sit. econ. si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tut. membrilor asociati
B.
IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEI
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala precum sisituatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez. unui angajament ferm al persoanei respective(tertului), incheiat in forma autentica( se va prezenta in original) , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz.ofertantului resursele financiareinvocate
1.Bilant. contabile, conturi de profit si pierderept. anii 2008, 2009, 2010 ? vizate si inregistr.de organ.competente , prez.in original saucopie lizibila cu ment.?conform cu originalul?, semnata si stampilatade reprez. legal al ofertant. Nota: Ofert. nerezidenti vor prez.traduceri autoriz. si legalíz. in lb. romana ale documen.justificativ
2.Fisa de inform. generale (datata, semnata, stampilata) ?formul.nr.14 , in original. Nota 1: Se solic. cifra medie de afaceriglobala pe anii(2009, 2010, 2011)Val.vor fi exprim. in lei si in euro.Cursul deschimb mediu anual: EURmediu(RON/EUR)2011=4, 2379lei;2010=4, 2099 lei;2009=4, 2373 lei;(pt.echivalenta s-atinut cont de cursul mediu anul lei/valuta comunicat de BNR/BCE). Ofertantii care tr. sa efect.conversia altor monede decat euro in lei, vor utiliz.ratele de schimb medii anuale stab.de catre banca nationala a tarii respective in care s-a facut inregistr. si se vor specif. ratele utiliz. in oferta depusa.Nota 2: Inform. cupr.in fisa vizeaza activit.din anii2009, 2010, 2011, in masura in care inform.respect.sunt disponib.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.IN CAZUL SUBCONTRACTARII: Autoriz.de antrepozit fiscal a depozitului de provenienta a produsuluisi Documentul privind incadrarea tarifara a produsului, dupa caz ? vorfi luate in considerare pentru partea lor de implicare
In cazul subcontractarii, oferta va fi completata cu : Decl. pe proprie raspundere priv. proportia in care contractul ce urmeaza a fi indeplinit de catre subcontr. si specializ. acestora, conf. Formular. 9-in original(datat, semnat, stampilat siDecl. Priv. Neincadr. in sit. Prevaz. la art.691 din OUG 34/2006 actualiz
B.IN CAZUL ASOCIERII: Cerintele priv.capacit. tehnica si/sau profesionala vor fi indepl.cumulativ.Documentele privind situatia personala a ofertant. vor fi prez.pt. fiec.asociat in parte.In docum. de calif. va fi prez.: Acordul de asociere- formular nr. 7 , in original;Declar.privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre asociati si specializarea acestora, conform formularului nr. 8, in original.Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire-se va prezentaformul.nr.6, in original.Contract.de asociere va cont.clauze specifice referit.la neindepl.oblig.asum.prin acesta (cu priv.la penalitati, daune interese, reziliere etc.) Nota: In sit. in care oferta asociatiei este decl. castigat.liderul asociatiei va prez.Autorit. contractante dovada legaliz. dpdv formal a asocierii
Neprez.acord.de asociere, dupa declarare ofert.castigatoare, atrage dupa sine nesemnarea contract.de achizitie ofertantii asociati declarati castigatori.
C.IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI: - Se va prez. un angajament ferm al persoanei respective(tertului), incheiat in forma autentica( se va prezenta in original) , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice , profesionaleinvocate
Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta :
- Declaratie privind eligibilitatea,
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a).c¹)si d) din OUG 34/2006 actualizata.
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata.
1.Declaratie privindlista cu principalele livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric-se va completa formularulnr.15 - in original
2.Recomandare din partea beneficiarilor din contracte similare- Se va prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor din contractele similare mentionate in Lista principalelor livrari- in original
3.Document(elib. in conform.cu preved. Lg.571/2003 priv.Codul Fiscal cu modif. si complet. ulterioare)emis de Comisia pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate din cadrul Ministerului Finantelor Publice, incopie lizibilacu ment.?conform cu originalul?, semnata si stampilatade reprez. legal al ofertantului, in termen de valabilitate
4.Document(elib.in conform.cu preved.Regulament. Comisiei (EC)nr.948/2009pentru modificarea Anexei I a Regulament. Consiliului nr.2658/1987siin conform.cu Notele explicative la Nomenclatura combinata a Uniunii Europene, public.in JO nr.133/2008 )emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala si Autoritatea Nationala a Vamilor - incopie lizibilacu mentiune?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprez. legal al ofertant., in termen de valabilit..
Nota: .Autorit.contractanta detine Autorizatia de utilizator final pt.achizition. in regim de scutire directa de la plata accizelor, in scopul prevaz.de Codul Fiscal la art.206^60 alin (1)lit(k) doara urm.produs : Combustibil termic lichid ?Cod NC 27079999
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Elem.ofert. care urm. sa faca ob. proc.de reofertare: pretul.b)lim. ale val. pana la care elemem. Prevaz la lit. a) pot fi imbun: : NU exista limite, cu resp. Prev.r art. 202 din OUG 34/2006 actualiz.c)inform.puse la dispoz.ofertant.: ofert. vor vedea cea mai buna oferta si ofertant. vor vedea nr. de participananti inscrisi la licit.electron.d)inform. relev. priv. proc. licit. electron.: invite.de partic.vor fi generate si transm.autom.de sistem; Nr de runde ale licit. Electr.: 1. Licit.electr. va incepe dupa 2 zile lucrat. de la transm. invit. Dur.unei runde: 1 (una) zi, resp. 24 ore.f) .inform.disponib.pt.conectaresiinregistrarela: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.La licit. Electr. au dreptul sa particip.doar operat.econ. inreg.in SEAP conf. art. 6 alin. 2 din HG1660/2006, actualiz, si carora le-au fost transm. invit. de particip. la ac. faza de catre aut.contract. cf. art.165 alin. 2 dinOUG 34/ 2006, actualiz.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 10:00
Locul: sediul Spitalului de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pt.vizualiz. documen.de atrib. incarcate in SEAP, operat.econom. tr. sa aiba un program nec. vizualiz. fisierelor semn.electronic, ac.program fiind disponibil gratuitpe site-urile furniz. de semn.electronica.Oblig.din docum.de atribuire se consid. asumate de ofertanti din mom.depunerii ofertei.Aut.contract. are oblig. de a rasp.la orice clarificare solicit.intr-un interval de timp care nu tr. sa depaseasca, de regula, 3 zile lucratoare de la solicit.dar nu mai tarziu de 6 zile inainte de data lim. de depun. a ofertei. Comunicarile intre aut. contractanta si ofertanti se vor face in scris( prin posta, email sau fax). Atrib. se va face pe baza rezult.obt.in urma finaliz. licit.electr.(conf. art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006).Ofert.vor transm./ depune la registrat. unitatii in max. 3 zile lucrat. de la data finaliz.licitat. electr. prop. financ. aferenta ultim.pret ofertat la licit. electr.Daca la sfarsitul licit. electronice utiliz. ca faza finala de atribuire a prezentei proceduri, doua sau mai multe oferte careau cel mai mic pret, aupreturi ofertate egale , atunci pentru departajare, se va considera ca fiind castigatoare oferta al carei pret de pornire la licit.electr.a fost cel mai mic.Daca la sfarsitul licit.electron. utiliz. ca faza finala de atribuire a prezentei proceduri, doua sau mai multe oferte care au cel mai mic pret, au preturi ofertate egale si preturile de pornire la licit.electr. sunt tot egale, at. se va cere o reofertare a pretului, in plic inchis care se va depune la sediul autorit. contract, in termen de 1 zi lucratoare. Pt. ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluare se va lua in considerare pretul de pornire in licitatia electronica. Procesul de reofertare in plic inchisse va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit.Dupa 11 zile de la data transm. comunic. priv.rezult. aplic. proced.(art 205 din OUG34/2006 actualiz)se va incheia contract.de furniz.prod.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu Art.2562 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DESIGURANTA JEBEL -Compartimentul JURIDIC
Adresa postala: JEBEL, Localitatea: Jebel, Cod postal: 307235, Romania, Tel. +4 0256394442, Email: [email protected], Fax: +4 0256394021, Adresa internet (URL): www.spitaljebel.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2012 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer