Licitatie Publica - Achizitie combustibili auto
Anunt de intentie numarul 26546/24.10.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE AGRICOLA SECUIENI
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 377, Localitatea: Secuieni, Cod postal: 617415, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIL ROMAN, Tel. +40 233745136, In atentia: Roman Mihail, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 233745137, Adresa internet (URL): www.scda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Instituie publica in subordinea ASAS Bucuresti
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare dezvoltare agricola
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie combustibili auto
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Pentru motorina, str. Principala nr.377, com. Secuieni, jud. Neamt, iar pentru benzina Benzina -la pompa statiei de carburant.
Cod NUTS: RO214 - Neamt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 325, 000RON
480000 litri motorina euro 5, 16000 litri benzina 95
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.01.2014
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Cantitatile se impart in mod egal pe fiecare an. Motorina se aduce vrac, in mod periodic la sediul unitatii. Benzina se ia de la pompa statiei de carburant de pe card.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie: acord-cadru pe 4 ani.Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.Garantia de participare: 2% iar pentru IMM-uri 1% din valoarea estimata a contractului.Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Criterii de calificare si selectie: declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180, art.181, art.69 din OUG nr.34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/2010, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente.Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani(bilant, balanta contabila, etc).Operatorul economic trebuie sa aiba cel putin o statie de distributie proprie sau afiliata in municipiul Roman.Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise de un client beneficiar, in conformitate cu art.188 alin (1) din OUG 34/2006.Declaratie privind utilajele si echipamentele de care dispune furnizorul pentru indeplinirea contractului.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2013 13:03