Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie combustibili pe baza de carduri


Anunt de participare (utilitati) numarul 133223/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Adresa postala: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Punct(e) de contact: ANDRA SILVIU, Tel. +4 0257338625, In atentia: GHERGHEL DAN, Email: [email protected], Fax: +4 0257338625, Adresa internet (URL): www.ctparad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala din domeniul transporturilor publice
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie combustibili pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: coloanele auto din:
Arad
LipovaSavarsin
SebisIneuGurahont
Chisineu Cris
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea, pe baza de carduri, a cantitatilor totale de 265.000 litri motorina tip Euro 5 si de 25.000 litri benzina fara plumb Euro 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste achizitionarea, pe baza de carduri, a cantitatilor totale de 265.000 litri motorina tip Euro 5 si de 25.000 litri benzina fara plumb Euro 5, repartizate pe cele 7 locatii astfel:
Arad - 5.000 litri motorina + 25.000 litri benzina
Lipova - 40.000 litri motorina
Savarsin - 30.000 litri motorina
Sebis - 40.000 litri motorina
Ineu - 100.000 litri motorina
Gurahont - 30.000 litri motorina
Chisineu Cris - 20.000 litri motorina
Valoarea estimata fara TVA: 1, 515, 125RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum total ( pentru cele 7 loturi ) de 30.000 Lei.Garantia de participare este repartizata pe loturi astfel: LOT 1 ? 3100 leiLOT 2 ? 4140 leiLOT 3 ? 3100 leiLOT 4 ? 4140 leiLOT 5 ? 10350 leiLOT 6 ? 3100 leiLOT 7 ? 2070 leiGarantia de participare se va constitui numai in lei.Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor;Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei;In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: - prin virament in contul SC COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA, deschis la BRD-GSG sucursala Arad, nr. cont RO90BRDE020SV02169100200, sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau- prin lichiditati depuse la casieria SC COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA.Ordinul de plata/instrumentul de garantare/chitanta prin care s-a achitat garantia de participare se ataseaza in exteriorul plicului cu oferta (plicul mare in care se introduc toate documentele ofertei).In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor, alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei, fiind considerata inacceptabila.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: - prin virament in contul SC COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA, deschis la BRD-GSG sucursala Arad, nr. contRO90BRDE020SV02169100200, sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului.In cazul ofertantului castigator, garantia de participare se va restitui dupa constituirea garantiei de buna executie.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia privind calitatea de participant la procedura-formular nr 1-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular nr 14
-declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG 34/2006-formular nr 2
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-formular nr 3
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv:
- Ing. BIRAU MARIANA ? director general
- Ec. BORTOI ANGELA ? director economic
- Ing. PETRU CUVINEANU ? director tehnic
- Ing. GHERGHEL DAN ? sef serviciu contracte achizitii
- Ing. TOMUTA DANIEL ? presedinte comisie de evaluare Dovada obiectului de activitate prin certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2010
-balanta de verificare la 30.06.2011
-fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere cuprinzand numarul de contracte de furnizare motorina si benzina pe baza de carduri, beneficiari si valori totale, din care sa reiasa ca ofertantul a derulat in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract de furnizare motorina si benzina pe baza de carduri;
Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unor beneficiari din ultimii 3 ani
-certificate prin care se certifica faptul ca, ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
pretul este elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic. Licitare electronica intr-o singura runda de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 11:00
Locul: sediul SC CTP SA, Arad, Calea Victoriei, nr 35b-37, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor ce au depus oferte in termen si reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale este urmatorul: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Victoriei, nr 35b-37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Tel. +4 0257338590, Fax: +4 0257338590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer