Licitatie Publica - Achizitie combustibili pe baza de carduri
Anunt de participare (utilitati) numarul 141728/29.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Adresa postala: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Punct(e) de contact: GHERGHEL DAN, Tel. +40 257338590, In atentia: GHERGHEL DAN, Email: [email protected], Fax: +40 257338590, Adresa internet (URL): www.ctparad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala din domeniul transportului public de persoane
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie combustibili pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: localitatile din judetul Arad in care SC CTP SA detine coloane auto, respectiv Arad, Ineu, Sebis, Lipova, Gurahont, Santana, Chisineu Cris, Savarsin
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se doreste achizitionarea urmatoarelor cantitati de combustibili, pe loturi:
o LOT1 - Coloana Arad ? 6.000 litri motorina tip Euro 5, 8.000 litri benzina fara plumb tip 95 si 12.000 litri gaz petrolier lichefiat tip GPL
o LOT 2 - Coloana Lipova ? 40.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 3 - Coloana Savarsin ? 30.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 4 - Coloana Sebis ? 50.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 5 - Coloana Ineu ? 100.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 6 - Coloana Gurahont ? 20.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 7 - Coloana Chisineu Cris ? 24.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 8 - Coloana Santana ? 10.000 litri motorina tip Euro 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
o LOT1 - Coloana Arad ? 6.000 litri motorina tip Euro 5, 8.000 litri benzina fara plumb tip 95 si 12.000 litri gaz petrolier lichefiat tip GPL
o LOT 2 - Coloana Lipova ? 40.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 3 - Coloana Savarsin ? 30.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 4 - Coloana Sebis ? 50.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 5 - Coloana Ineu ? 100.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 6 - Coloana Gurahont ? 20.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 7 - Coloana Chisineu Cris ? 24.000 litri motorina tip Euro 5
o LOT 8 - Coloana Santana ? 10.000 litri motorina tip Euro 5
Valoarea estimata fara TVA: 1, 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum total de 32400 Lei, sau echivalentul in euro a sumei de 32400 lei la cursul euro/leu al BNR din data de 28.02.2013. Garantia de participare se va constitui in lei sau in euro, la cursul euro/leu al BNR din data de 28.02.2013. Garantia de participare este repartizata pe loturi astfel: LOT 1 ? 2300 leiLOT 2 ? 4400 leiLOT 3 ? 3300 leiLOT 4 ? 5500 leiLOT 5 ? 11000 leiLOT 6 ? 2200 leiLOT 7 ? 2600 leiLOT 8 ? 1100 leiGarantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. -Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; Forma de constituire a garantiei de participare: - prin virament in contul SC COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA, deschis la BRD-GSG sucursala Arad, nr. cont RO90BRDE020SV02169100200, sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau - prin lichiditati depuse la casieria SC COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA. Ordinul de plata/instrumentul de garantare/chitanta prin care s-a achitat garantia de participare se ataseaza in exteriorul plicului cu oferta (plicul mare in care se introduc toate documentele ofertei). Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei, fiind considerata inacceptabila. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia facuta de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare urmatoarele cuantumuri, respectiv: LOT 1 ? 1156 leiLOT 2 ? 2240 leiLOT 3 ? 1680 leiLOT 4 ? 2800 leiLOT 5 ? 5600 leiLOT 6 ? 1120 leiLOT 7 ? 1344 leiLOT 8 ? 560 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: - prin virament in contul SC COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA, deschis la BRD-GSG sucursala Arad, nr. cont RO90BRDE020SV02169100200, sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului. In cazul ofertantului castigator, garantia de participare se va restitui dupa constituirea garantiei de buna executie. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratia privind calitatea de participant la procedura-formular nr 1-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular nr 14-declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG 34/2006-formular nr 2-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-formular nr 3-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv: - Ing. BIRAU MARIANA ? director general- Ec. BORTOI ANGELA ? director economic- Ing. PETRU CUVINEANU ? director tehnic- Ing. GHERGHEL DAN ? sef serviciu contracte achizitii- Ing. BALTA CATALIN - sef serviciul tehnic
- Cj. GODJA CLAUDIU PETRU - consilier juridic
- Ing. BACIU ROMEO - sef sector
- Ing. TOADER GHEORGHE - sef sectie
- Ec. CHIFA IOAN - sef sectie - Obiect de activitate: comercializarea de combustibili, respectiv motorina, benzina fara plumb si/sau gaz petrolier lichefiat. Dovada se face cu: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa reiasa obiectul principal de activitate;Documentul se va accepta in oricare dintre formele:
- original
- copie legalizata- copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ? semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata pe fiecare pagina,
Mentiune: ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca, informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani ce se va proba prin fisa de informatii generale, formular nr 4
Modalitatea de indeplinire
Bilantului contabil si a contului de profit si pierdere la data de 31.12.2011 (sau echivalent in cazul persoanelor juridice straine), vizate si cu dovada inregistrarii la organele fiscale competente
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Bilantului contabil si a contului de profit si pierdere la data de 31.12.2011 (sau echivalent in cazul persoanelor juridice straine), vizate si cu dovada inregistrarii la organele fiscale competente Documentul se va prezenta in original sau copie legalizata, acesta fiind acceptat si in copie lizibila, cu mentiunea " in conformitate cu originalul ", cu semnatura si stampila operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ce se va proba prin declaratia pe proprie raspundere, formular nr 5
Modalitatea de indeplinire
Nota: pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE.
Certificate prin care se certifica faptul ca, ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2000 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea de certificate prin care se dovedeste implementarea si mentinerea in functiune a unui sistem de management al calitatii conform ISO 9001:2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
pretul este elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic. Licitare electronica se va desfasura intr-o singura runda de 24 ore. in vederea participarii la licitatia electronica, toti operatorii economici vor intreprinde toate masurile necesare pentru inregistrarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice ( SEAP ) Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la adresa electronica " www.e-licitatie.ro ".
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 11:00
Locul: sediul SC CTP SA, Arad, Calea Victoriei, nr 35b-37, sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: CALEA VICTORIEI, NR 35b-37, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310158, Romania, Tel. +40 257338625, Fax: +40 257338625
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2013 09:53