Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie compensatori cu presetupa si axiali lenticulari pentru RADET Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 70084/17.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Alina Brustureanu, Tel.0372.148.000, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie compensatori cu presetupa si axiali lenticulari pentru RADET Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Bucuresti-sector 6, Bdul Timisoara nr.78(depozit central RADET)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 640, 962RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar sau trimestrial, in functie de solicitarea compartimentului de mentenanta al RADET Bucuresti
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia consta in stabilirea conditiilor de livrare prin acord-cadru a compensatorilor cu presetupa(LOT I) si a celor axiali lenticulari(LOT II), necesari pentru RADET Bucuresti in vederea intretinerii si exploatarii sistemului de termoficare aflat in administrarea sa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44531500-6 - Ansambluri de imbinare prin flanse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I-compensatori cu presetupa: Dn150mm=2buc, Dn250mm=2buc, Dn300mm=1buc, Dn400mm=2buc, Dn500mm=25buc, Dn600mm=8buc, Dn900mm=3buc, Dn1000mm=4buc.
LOT II compensatori axiali: Dn80mm=6buc, Dn100mm=6buc, Dn500mm=4buc.
Valoarea estimata fara TVA: 640, 962RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: LOT I=2083euro/8749lei;LOT II=206euro/866lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare a acordului-cadru si a contractelor subsecvente este asigurata de la bugetul RADET Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederi art.44/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime(valabile pentru ambele loturi): Declaratie pe propria raspundere sau, dupa caz, declaratie autentica data in fata unui notar-pentru situatiile mentionate la art.180 si 181 din OUG 34-2006/OUG94-2007 (conform modele formulare prezentate in sectiunea Formulare din documentatia de atribuire);Certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala(pentru operatorii economici din Romania).Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(pentru operatorii economici straini).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: Fisa informatii generale ofertant conform model prezentat in sectiunea Formulare ;Bilantul contabil aferent ultimului an incheiat; Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de : LOT I: 69.435euro/291.627lei;LOT II: 10.000euro/42.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima este considerata ca fiind indeplinita daca candidatul/ofertantul prezinta cel putin un contract in valoarea egala sau mai mare cu : LOT I: 20.831euro/87.488lei; LOT II: 2061euro/8656lei.Pentru certificarea datelor se va prezenta formularul Experienta similara completat conform modelului anexat in sectiunea Formulare, anexandu-se in copie contractul corespunzator sirecomandarea emisa de beneficiar care sa releve conformitatea produselor si modul de indeplinire a conditiilor contractuale(respectare termene de livrare, remediere neconformitati, etc);Autorizare de la producator pentru livrarea produselor;Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului-cadru;
Declaratie care contine informatii privindasigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea acordului-cadru(contracte subsecvente).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala a procedurii se va desfasura prin licitatie electronica, in maxim 2 runde, respectandu-se prevederile stipulate la Cap.IV-art.38-44/HG1660-2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DOSAR AP: 2008/503.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2009 10:30
Locul: RADET Bucuresti-Serviciul Achizitii Publice, str.Maximilian Popper nr.30, sector 3, bloc F6/parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, expertii cooptati, etc
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
RADET Bucuresti-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Maximilian Popper nr.30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.0372757840, Email: [email protected], Fax: +4021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RADET Bucuresti-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Maximilian Popper nr.30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.0372757840, Email: [email protected], Fax: +4021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2008 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer