Licitatie Publica - Achizitie compensatori cu presetupa si lenticulari-axiali pentru RADET Bucuresti
Anunt de participare (utilitati) numarul 64093/17.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021.314.76.00, In atentia: Teodor Petre([email protected]), Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie compensatori cu presetupa si lenticulari-axiali pentru RADET Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Bucuresti-sector 6(Bdul Timisoara nr.78)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 564, 657RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, in functie de solicitarile compartimentelor operationale RADET
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obiectul achizitiei consta in incheierea unui acord cadru ce va stabili conditiile de livrare a compensatorilor cu presetupa sau lenticulari-axiali necesari pentru RADET Bucuresti in vederea intretinerii sistemului de termoficare aflat in administrarea sa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44531500-6 - Ansambluri de imbinare prin flanse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile minime si maxime ce fundamenteaza acordul-cadru si unul din contractele subsecvente ce poate fi atribuit sunt precizate in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 564, 657RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 5000lei/1351euro.Garantia de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent ce va fi incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare a acordului-cadru si a contractelor subsecvente va fi asigurata din bugetul RADET(esalonare 2008-2009)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederi art.44/OUG34-2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile stipulate la art.180 si 181 din OUG34/2006(cu modificarile aduse prin OUG94/2007), certificat constatator emis de ORC de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala sau alt document relevant din tara in care candidatul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: prezentarea ultimului bilant contabil incheiat, fisa privind informatiile generale, realizarea unei cifre medii de afaceri (media pe ultimii 3 ani): 80.000lei/21.622euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: prezentarea listei cu livrarile efectuate in ultimii 3 ani, lista cu dotarea tehnica de care dispune ofertantul, lista cu personalul desemnat pentru indeplinirea contractului, prezentarea cel putin a unui contract cu obiect similar a carui valoare a fost egala sau mai mare decat: 50.000lei/13.513euro, recomandari de la beneficiari, autorizare de la producator, certificat tip ISO9001, ISO 14001, OHSAS 18001(sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DOSAR AP 358/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau OP in contul RADET nr.: RO87RNCB0074006423030001-BCR SECTOR 3
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2008 09:30
Locul: SAP RADET, str.Maximilian Popper nr.30, sector 3 Bucuresti-bloc F6/tronson II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, expertii cooptati, etc
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
RADET-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Maximilian Popper nr.30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.+4021.326.26.53, Email: [email protected], Fax: +4021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RADET-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Maximilian Popper nr.30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.+4021.326.26.53, Email: [email protected], Fax: +4021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2008 11:27