Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie componente constitutive ale instalatiei electrice de 24 V iluminat,semnalizare a troleibuzului ASTRA IKARUS 415 T


Anunt de participare (utilitati) numarul 93787/03.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074133, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie componenteconstitutive ale instalatiei electrice de 24 V iluminat, semnalizare a troleibuzului ASTRA IKARUS 415 T
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB-SAD , STR INTRAREA VAGONULUI, NR 11, SECTOR 2 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 23, 049.11 si 25, 593.14EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: estimativ: Un contract subsecvent se va incheia in luna martie 2010 iar altul in luna august 2010
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie componenteconstitutive ale instalatiei electrice de 24 V iluminat, semnalizare a troleibuzului ASTRA IKARUS 415 T, impartita in 75 de loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31610000-5 - Echipament electric pentru motoare si vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2331 buc -cantitate minima
2593 buc -cantit maxima
Valoarea estimata fara TVA: intre 23, 049.11 si 25, 593.14EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prezentareFormular 4 din sectiunea IV- Formulare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in art. 180 si 181 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)-g) din legea 26/1990. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).
Persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generalacompletare formular5 informatii generaleAutorizarea de livrare pentru produsele ofertate, ce fac obiectulprocedurii de achizitie trebuie sa fie valabila la data deschiderii ofertelor. Aceasta se emite de catre producator sau intermediari (distribuitori). In cazul in care autorizarea provine de la intermediari, se va prezenta si autorizarea de la producator astfel incat circuitul autorizarilor sa fie complet (producator-intermediari-ofertant). Documentul care face dovada autorizarii, va contine in mod obligatoriu urmatoarele elemente: data emiterii, perioada de valabilitate, numele, functia si semnatura reprezentantului emitentului, precum si stampila.
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani- Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani. Se va completa Formularul 7 impreuna cu anexadin sectiunea Formulare.Recomandari din partea unor beneficiari/clienti- prezentarea a cel putin doua recomandari emise de beneficiari ai ofertantului, privind produse similare celor cefac obiectul acestei proceduri. Aceste recomandari nu vor fi mai vechi de 3 ani si vor fi aferente contractelor/comenzilor prezentate in lista principalelor livrari.
Declaratie pe propria raspundere in care se va specifica producatorul si firma de provenienta a reperului ofertat.Se va formula de catre societatea ofertanta. Nu se accepta declararea mai multor alternative de producatori pentru un anumit produs.
Declaratie angajament privind incheierea contractelor subsecvente sitermenul de livrare
completare formular 8- Declaratie angajament, in conformitate cu cerintele de la art. III.3. pct i) din Fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1232/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.02.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.02.2010 10:00
Locul: sediulRATB, B-DUL DINICU GOLESCU, NR1, SECTOR 1, BUCURESTI, ETAJUL 6, SERVICIUL CONTRACTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este gratuita, publicata in SEAP, si poate fi accesata la adresa de internet : www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str stavropoleus, nr 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul bucurest sectia contencios administrariv
Adresa postala: b-dul unirii , nr 34, bucuresti, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213044542, Fax: 0213044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul contencios ratb
Adresa postala: b-dul dinicu golescu, nr 1, sector 1, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213074133, Fax: 0213074555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2010 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer