Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie comprese


Anunt de participare numarul 148683/24.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalulul Clinic de Ortopedie Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor
Adresa postala: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA STOIAN, Tel. +40 212520057, Email: [email protected], Fax: +40 212523512, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie comprese
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia centrala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 978, 422.6 si 1, 275, 383.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: lunar, trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare; valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1 ?408.419 ;cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si ale unui contract subsecvent la nivel de lot se regasesc in tabelul din caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1Comprese din tifon (17 fire /cm2)cu fir radio-opac10x10 cmpac. 1.540 2.160
2Comprese din tifon (17 fire /cm2) cu fir radio-opac10x20 cm pac. 7.300 9.400
3Comprese din material netesut (vlies) nesterile 10x10 cm pac. 3.550 5.400
4Comprese din material netesut (vlies) 5x5 cm nesterilpac. 7.300 9.400
5Compresa cu unguent10cm/10cmpac. 112 130
6Compresa cu unguent10cm/20cm pac. 214 245
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141119-7 - Comprese (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Comprese din tifon (17 fire /cm2)cu fir radio-opac10x10 cmpac. 1.540 2.160
2 Comprese din tifon (17 fire /cm2) cu fir radio-opac10x20 cm pac. 7.300 9.400
3 Comprese din material netesut (vlies) nesterile 10x10 cm pac. 3.550 5.400
4 Comprese din material netesut (vlies) 5x5 cm nesterilpac. 7.300 9.400
5 Compresa cu unguent10cm/10cmpac. 112 130
6 Compresa cu unguent10cm/20cm pac. 214 245
Valoarea estimata fara TVA: intre 978, 422.6 si 1, 275, 383.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata a acordului-cadru, respectiv: 25.507, 67-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.-Garantia de participare poate fi constituita conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006.-dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor - in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.-Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului semnat de ambele parti de catre furnizor, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de intrarea in executare a contractului sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea -formularul 4
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -formularul 5
3.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 691, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 3. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt:
Stoica Ioan Cristian -manager
Duica Mihaela -director financiar contabil
Ana Maria Munteanu- director medical
Dinu Cristina -as. sef
Constantin Mirela -as. sef
Stoian Magdalena- economist Achizitii
Jurca Doina Stela -contabil
4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? Formular 2
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1
6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de Primarie (Consiliul Local ) - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
7.7.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul
consolidat. sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de
depunere a ofertelor/candidaturilo.In masura, in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite corfirmarea datoriilor la data
solicitata se poate depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11 alin 4 din HG 925/2006.- se va prezenta in original/copie
legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este resident.
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazut de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractulu Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Certificat constatator eliberat de ONRC, , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniul de activitate furnizarea produselor care fac obiectul prezentei procedure de achizitie.Informatiile cuprinse in ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de
vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.
Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitate furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va mentiona cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul cifrei de afaceri globala, prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR din anii 2010, 2011 si 2012.In cazul asocierii in scopul depunerii ofertelor comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective-formular 6bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau de catre clientul beneficiar, care confirma livrarile de produse in baza art. 188 alin.1 din OUG 34/2006-
completarea si prezentarea Formularului nr. 7"Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani"
mostre
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular 7operatorul economic va prezentamostre de fiecare produs, pana la data limita de depunere a ofertelor. neprezentarea de mostre va duce la descalificarea ofertantului.mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului.original sau copie"conform cu originalul"semnata si stampilata de reprezentantul legalCertificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4133/20.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2014 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2014 10:00
Locul: Birou Achizitii str. Pop de Basesti nr. 6, et. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor participante cu delegatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. In cazul in care se vor depune doua sau mai multe oferte cu aceleasi pret, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte in plic inchis la o data stabilita de catre comisie. Preturile noi ofertate nu pot depasivaloarea ofertata initial. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluare se va lua in considerare valoarea din oferta initiala. Procesul de reofertare se va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256 2 alin.(1) lit. a) din OUG 34/2006 -10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Ortopedie, Traumatologie si TBC Osteoarticular FOISOR
Adresa postala: B-dul Ferdinand 35-37, sect. 2 , Localitatea: Bucuresti , ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Tel. +40 212520057, Email: [email protected], Fax: +40 212523512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2013 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer