Licitatie Publica - ACHIZITIE COMPUTER TOMOGRAF
Anunt de participare numarul 144619/28.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel. +40 254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0254254212516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE COMPUTER TOMOGRAF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SECTIA DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA MEDICALA A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE COMPUTER TOMOGRAF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Computer tomograf furnizare si instalare
Cantitate - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 522, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare, exprimat in lei fara TVA, este 5.303 LEI.Valabilitatea garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO52TREZ3665006XXX005239 la Trezoreria Deva sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria spitalului. Deorece procedura este ON LINE garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si semnata cu semnatura electronica si va fi depusa in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in euro, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Ofertantii pot constitui garantia de participare si in alta valuta. SE PERCEPE GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN QUANTUM 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract sau ? retineri succesive din plata facturii ? In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutia publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE LA CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul/ nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, onform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d).CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta: -Formular CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Conf.Ordin 314/21.10.2010). ? completare formular 3Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 se completeaza formularul C.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A) sunt: Laza Calin Mircea ?manager, Director medical ? Ioan Demeter, Dir.Fin-Cont.-Vetuta Stanescu, Director de ingrijiri ? Corina Militaru, Florea Dan Calin ? medic primar radiolog, Rinder Mihaela ? medic primar radiologie si imagistica medicala, Voisan Cristina - medic primar radiologie si imagistica medicala, Bende Izabella - medic primar imagistica medicala, Rinder Mihaela - medic primar radiodiagnosticare, Costea Monica ? fizician, Luca Rodica ? sef compartiment informatica si statistica medicala, Cons. Jur. Bartan Iulia, Sef birou achiz. ? Ec.Negrea Liliana ; Ec. Palko Melinda ? birou achizitii publice.Se completeaza formularul C. Acesta va fi solicitat si tertului sustinator cat si de subcontractant, conform art.13 din legea 279/2011.
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., trebuie sa prezinte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, trebuie sa prezinte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul esterezident sau are domiciliuSau in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus(privind indeplinirea obligatiilor de plata) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii. Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul) trebuie sa contina informatii reale/valide la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiPersoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul care va fi clasat pe locul I va avea obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii la cererea autoritatii contractante, privind rezultatul procedurii, documentele solictate in original/copie legalizata. Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertuluitrebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Autorizatie sau aviz de functionare eliberat de M.S.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselor ? conform Directivei 93/42/CEE
Autorizatie de manipulare (instalarNormelor fundamentale de securitate radiologica e, montare, verificare, intretinere si reparare a instalatiilor radiologice emisa de CNCAN) pentru echipamentul ofertat. Prezentarea autorizatiei - in baza art.8 din Legea nr.111/1996 republicata in Monitorul Oficial Partea I, nr.552/27.06.2006, privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, si Normelor specifice de securitate radiologica
Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, respectiv permisul de exercitare NIVEL II eliberat de CNCAN, valabil la data limita de depunere a ofertei.
NOTA : Permisul da dreptul la exercitarea de activitati nucleare autorizate in domeniul de protectie radiologica-conform Legii 111/1996 - privind desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati.Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar - se solicita completarea Formularului 6.Se va confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 188 alin (1) din OUG 34/2006 si ordinal ANRMAP 509/2011, astfel incat sa reiasa furnizarea de produse.
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselor ? conform Directivei 93/42/CEEPrezentarea autorizatiei de manipulare (instalare, montare, verificare, intretinere si reparare a instalatiilor radiologice emisa de CNCAN) pentru echipamentul ofertat.Prezentarea unui certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, respectiv permisul de exercitare NIVEL II eliberat de CNCANSe solicita completarea Formularului 6-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniPrezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8192/24.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care preturile ofertate sunt egale autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat pretul cel mai scazut o noua propunere financiara sub forma unei clarificari in sistem, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Art. 256.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE SI SERVICIUL JURIDIC A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: 22 DECEMBRIE, NR.58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Tel. +40 254228711, Fax: +40 254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2013 12:29