Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE COMPUTER TOMOGRAF CU 16 SLICE-URI


Anunt de participare numarul 125539/08.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN ARGES
Adresa postala:  Pitesti str.ALEEA SPITALULUI NR. 36, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110114, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII, Tel. 0248287150, In atentia:  CIRSTEA CASIAN, Email:  [email protected], Fax:  0248287202, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE COMPUTER TOMOGRAF CU 16 SLICE-URI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI STR. ALEEA SPITALULUI , NR.36
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE COMPUTER TOMOGRAF CU 16 SLICE-URI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111640-9 - Termografe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTREAGA CANTITATE CONFORM CERINTELOR CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 048, 387.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 10483.871 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT + CONSILIUL JUDETEAN ARGES
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF in original sau copie legalizata, sau copie conforma cu originalul respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine;Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.;Certificat constatator, in original sau copie legalizata , sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului;original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul;Avizul de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii;Autorizatia de manipulare emisa de CNCAN pentru activitatea de reparare, verificare si punere in functiune(service) a produsului ofertat;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;ANGAJAMENT PRIVIND SUSTINEREA FINANCIARA-DACA ESTE CAZUL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;OBLIGATII CONTRACTUALE IN DERULARE CU ALTI BENEFICIARI;ANGAJAMENT PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA-DACA ESTE CAZUL;INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATII;PERSONAL CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT;ISO 9001, ISO14001 sau echivalent in copie;Informatii privind asociatii-daca este cazul;Informatii privind subcontractanii - daca este cazul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
NU SE LIMITEAZA NR.OP.EC. INVITATI LA ETAPA II .SE VA CONTINUA PROC. DE ACHIZ. CHIAR SI CU UN SINGUR CANDIDAT CARE INDEPLINESTE CRITERIILE SOLICITATE , CF. ART.86, alin2.lit.b DIN OUG 34/2006
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11269
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATAR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala:  STR. ALEEA SPITALULUI , NR.36, Localitatea:  PITESTI, Cod postal:  110114, Romania, Tel. 0248/287150, Fax:  0248/287202
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2011 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer