Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie computer tomograf cu 16 sliceuri


Anunt de participare numarul 136706/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Costache Nicolescu Dragasani
Adresa postala: Str.Dr.Bagdasar, nr.2, Dragasani, Jud.Valcea, Localitatea: Dragasani, Cod postal: 245700, Romania, Punct(e) de contact: Corina Bratulescu, Tel. +40 250812201, Email: [email protected], Fax: +40 250810161, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie computer tomograf cu 16 sliceuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Costache Nicolescu, Str.Dr.Bagdasar, nr.2,
Jud.Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie computer tomograf cu 16 slice-uri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Computer tomograf-1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 848, 895.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1%din valoarea estimata fara TVA, respectiv 8488.95 ron.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante(formular 9)sau cu OP in cont: RO33TREZ6725006XXX001353, Trezoreria Dragasani.Dovada constituirii garantiei de participare va fi incarcata in SEAP si va fi trimisa la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea ofertei(art.33 alin.3, lit.b din HG 925/2006).Pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%, cu conditia prezentarii Declaratiei privind incadrarea in IMM-uri. Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante(formular 8)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la MS si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular nr.1.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-prezentare formular nr.2.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se vor prezenta: certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care atesta inexistenta de obligatii bugetare restante la data desfasurarii procedurii-original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertei si certificatul privind plata impozitelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza debite la data desfasurarii procedurii?original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertei.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din OUG 34/2006-prezentare formular nr.3.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul unitatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager-Dr.Tanasie Gheorghe;Director medical-Dr.Bobolicu Daniela;Dir.fin.contabil-Ec.Gogalea Ion Dorin;Farmacist sef-Farm.Cornateanu Ileana;Sef serviciu aprovizionare-Ing.Bratulescu Corina;Presedinte comisie evaluare-Ec.Calinescu Adela;Comp.juridic-Jr.Ditu Dumitru.
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular nr.5.
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Ord.ANRMAP314/2010-prezentare formular nr.4
Toate documentele atasate in SEAP sa fie in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, starea societatii, sediul social.
2.Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service dispozitive medicale, conform Legii 176/2000 republicata privind dispozitivele medicale.
Toate documentele atasate in SEAP sa fie in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea formularului"Informatii generale"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate.
Experinenta similara, din care sa rezulte ca in ultimii trei ani s-au livrat produse de acelasi gen cu celcare face obiectul licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2491/27.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Valoarea estimata nu poate fi depasita, acestea fiind fondurile maxime pentru achizitia echipamentului computer tomograf.In cazul in care vor fi decat oferte cu valoare mai mare decat valoare estimata, procedura va fi anulata.2.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Costache Nicolescu-Birou AP
Adresa postala: Str.Dr.Bagdasar, nr.2, Localitatea: Dragasani, Cod postal: 245700, Romania, Tel. +40 250812201, Email: [email protected], Fax: +40 250810161
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer