Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CONDUCT VALVULAT, PROTEZE,CATETERE,VALVE CARDIACE


Anunt de participare numarul 133194/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213026724, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE CONDUCT VALVULAT, PROTEZE, CATETERE, VALVE CARDIACE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 145, 958.96 si 15, 830, 257.52RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CONDUCT VALVULAT, PROTEZE, CATETERE, VALVE CARDIACE - 20 de loturi astfel:
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141210-5-Catetere cu balon (Rev.2)
33182220-7-Valve cardiace (Rev.2)
33184200-5-Proteze vasculare (Rev.2)
33196000-0-Mijloace auxiliare medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DenumireCantitate mini Cantitate maxima
Sistem drenaj toracic 100 buc minima5000 buc maxim
Sistem aspiratie drenaj plaga 10 buc minim1500 buc maxim
set aspirator plaga 100buc minim 8000 buc maxim
Tub dren sil. Per. Steril 21-36 fr 100buc minim 12000buc maxim
a. Conduct valvulat 1 buc minim 120 buc maxim
b.Conduct valvulat aortic tip valsalva 1buc minim 90 buc maxim
Hemostatic absorbabil cu colagen 2.5x3 1 buc minim 40 buc maxim
Hemostatic absorbabil cu colagen 4.8x4.8 1buc minim 40 buc maxim
Pachet ptr. incalzit pacient compatibil cu aparatul din dotare 10buc minim 2800 buc maxim
proteza vasc. Pt. aorta toracica dim. 12-34 /30 cm 3 buc minim 140 buc maxim
Proteza vasculara liniara PTFE dreapta perete normal diam. 8 mm l=40 cm 3buc minim 140buc maxim
prot. Vasc. Bifurcata colagenata10 buc minim 500 buc maxim
Proteza vasculara liniara colagenata 8mm/70cm 1buc minim 140buc maxim
prot. Vasc. Bifurcata colagenata impregnata cu argint 1 buc minim 30 buc maxim
Proteza vasculara liniara colagenata impregnata cu argint 8mm/70cm 1buc minim 30 buc maxim
Pachet set turniquet compus din: Set tourniquet cu snur inclus 50buc minim 4500 buc maximSet tourniquet adulti 50 buc minim 4500 buc maximSet tourniquet copii 50 buc minim 3000 buc maxim
Set pt incalzire rapida sange si fluide-DI 1 buc minim 80 buc maxim
Set CELL SEVER autotransfuzie 10 buc minim 550 buc maxim
Set campuri +halate chir.pt coronarieni I20 buc minim 2000 buc maxim
Set campuri +halate chir.pt coronarieni II20 buc minim 2000 buc maxim
Set campuri +halate chir.pediatrice5 buc minim 200 buc maxim
Set campuri +halate chir. Pt valvulari20 buc minim 2000 buc maxim
Set 1 chirurgie vasculara20 buc minim 900 buc maxim
Set 2 chirurgie vasculara20 buc minim 900 buc maxim
Set 3 chirurgie vasculara20 buc minim 900 buc maxim
Balon contrapulsatie 8 fr 10 buc minim 1200 buc maxim
Surgical Loop poliester 3mm 70cm(naylon tape) 12 buc minim 8000 buc maxim
Surgical Loop poliester 6mm 70cm(naylon tape) 12 buc minim 8000 buc maxim
Celulozahemostatica 2.5x5 cm 10 buc minim 3500 buc maxim
Celuloza hemostatica 5/7.5 cm 10buc minim 3500 buc maxim
Celulozahemostatica 10/20 cm 10 buc minim 3500 buc maxim
Valva biologica din pericard bovin-stent metalic 1 buc minim 350 buc maxim
Valve biologice din cuspe aortice porcine cu stent 1 buc minim 300 buc maxim
Valoarea estimata fara TVA: intre 145, 958.96 si 15, 830, 257.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a ofertei ? 90zile de la depunerea ofertei.cUANTUMUL GARANTIE DE PARTICIPARE ESTE DE 316605 RON si va fi detaliata in anexa B pentru fiecare lot in parte.- In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si anume: pt valori estimate/lot cuprinse intre 63.000-420.000 lei valoarea retinuta va fi de 1% din val estimata, iar pt cele cuprinse cu valori estimate intre 420.001-4.200.000 lei, valoarea retinuta va fi 4200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei Garantia de buna executie - cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecventdepaseste 15000 Euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG.34/2006- Completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare;
- - Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localeal unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local -din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta ? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf)
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidatdin care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf)
- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- Completarea Formularului 1 din Sectiunea Formulare;
- Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea - Completarea Formularuluinr. 2 din Sectiunea Formulare;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006 - Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul institutului plus cei care au legatura cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii : Manager-Conf. Dr. Serban Bubenek;Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu, Ing. Gh. Dumitrescu, Dr. Dorobantu Lucian; Dr. Stiru Ovidiu - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor - Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.- original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf;
- Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusv anexele) in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor prezenta mostre
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru comert cu materiale sanitare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1289\20.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S176-288718 din 14.09.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre conntestator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIL JURIDIC
Adresa postala: sos. fundeni nr.258 sect2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 073235, Romania, Tel. +40 213175221, Fax: +40 213175222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer