Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie conducte din otel, sudate elicoidal cu diametre Dn>300mm pentru sistemul primar de termoficare al RADET Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 77539/15.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030256, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0372.148.000, In atentia: Teodor Petre(0372148000-int186), Email: [email protected], Fax: 021.322.30.57, Adresa internet (URL): www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie conducte din otel, sudate elicoidal cu diametre Dn>300mm pentru sistemul primar de termoficare al RADET Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Bucuresti-sector 6-Bdul Timisoara 78(depozit central RADET)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 894, 501.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar, in functie de solicitarile compartimentelor de mentenanta ale RADET Bucuresti
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obiectul achizitiei consta in livrarea conductelor din otel, sudate elicoidal(produse conform SR EN10217-5:2004/P235GH/SR EN 10027-1:2006), cu diametre cuprinse intre Dn400mm si Dn1200mm, necesare pentru efectuarea de reparatii la sistemul de termoficare primar aflat in administrarea RADET Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44161500-1 - Conducte de inalta presiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima si maxima ce fundamenteaza acordul-cadru si cel mai mare din contractele subsecvente ce poate fi atribuit, este prezentata in Documentatia de atribuire-Sectiunea Formulare(Anexa 1 si 2).
Valoarea estimata fara TVA: 894, 501.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 1.786euro/7.500lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea fiecarui subsecvent atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractelor subsecvente va fi asigurata din bugetul RADET aferent anului in curs.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform prevederi art.44/OUG34-2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG34/2006(modificata conform actelor normative ulterioare), certificat emis de Oficiul Registrului comertului(operatorii economici romani) sau alt document edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: prezentarea ultimului bilant contabil incheiat, prezentarea dovezilor care atesta realizarea unei cifre medii de afaceri(ultimii 3 ani)in valoare egala sau mai mare de :71.429euro/300.000lei, prezentarea fisei de informatii generale(vezi sectiunea formulare).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: prezentarea autorizarii de la producator, lista livrarilor din ultimii 3 ani, prezentarea cel putin a unui contract similar in valoare egala sau mai mare de :23.809, 52euro/100.000lei, certificat tip ISO9001 pentru producator si furnizor, certificat tip ISO14001 pentru producator, declaratie privind dotarea tehnica de care dispune ofertantul pentru indeplinirea obiectului acordului-cadru
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura conform prevederilor HG1660/2006 si va avea o singura runda.Doar ofertantii inscrisi in SEAP vor putea participa la etapa finala de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DAP: 194/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2009 10:30
Locul: SAP RADET-Str.Cavafii Vechi nr.15, sector 3, etaj VII-camera 72.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, expertii cooptati, membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030086, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
RADET-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Cavafii Vechi nr.15, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Tel.0372148000, Email: [email protected], Fax: 021.322.3057, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG34/2006(cu modificarile ulterioare)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RADET-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Cavafii Vechi nr.15, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Tel.0372148000, Email: [email protected], Fax: 021.322.30.57, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2009 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer