Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie conducte inalta presiune aferente grupului nr.2 de 50 MW din CET Palas, Teuri, reductii si ajutaje pentru conducte inalta presiune aferente grupului nr.2 de 50 MW din CET Palas, Curbe de teava aliate abur viu aferente grupului nr.2 de 50 MW din


Anunt de intentie (utilitati) numarul 17468/25.02.2010
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel.0214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Electrocentrale Constanta
Adresa postala: Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Sef Serviciu LUR, Tel.0241585300, In atentia: Caratas Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0241511200
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Achizitie conducte inalta presiune aferente grupului nr.2 de 50 MW din CET Palas
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona conducte aliate abur viu de inalta presiune si conductele de apa alimentare pentru grupul nr.2 de 50 MW.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44161500-1 - Conducte de inalta presiune (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.05.2010
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 6, 088, 798RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Dupa finalizarea proiectelor de reparatie prin inlocuire se vor stabili cantitatile si caracteristicile conductelor de inalta presiune.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Teuri, reductii si ajutaje pentru conducte inalta presiune aferente grupului nr.2 de 50 MW din CET Palas
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Teuri, reductii si ajutaje pentru conducte inalta presiune aliate abur viu si pentru conductele de apa alimentare, aferente grupului nr.2 de 50 MW din CET Palas
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44163200-2 - Racorduri de tevarie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.05.2010
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 341, 632RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Dupa finalizarea proiectelor de reparatie se vor stabilii cantitatile si caracteristicile achizitiei.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Curbe de teava aliate abur viu aferente grupului nr.2 de 50 MW din CET Palas
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Curbe de teava aliate abur viu( coturi ) aferente grupului nr.2 de 50 MW din CET Palas
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44167300-1 - Cotituri, profile T si accesorii de tevarie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.05.2010
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 932, 911RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Dupa finalizarea proiectelor de reparatie se vor stabilii cantitatile si caracteristicile achizitiei.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Suporturi pentru conducte abur viu si apa alimentare aferente grupului nr.2 de 50 MW din CET Palas
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Suporturi pentru conducte abur viu si apa alimentare aferente grupului nr.2 de 50 MW din CET Palas
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44212318-1 - Suporturi pentru conducte (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.05.2010
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 172, 233RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Dupa finalizarea proiectelor de reparatie se vor stabilii cantitatile si caracteristicile achizitiei.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 7, 535, 574 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer