Licitatie Publica - Achizitie conducte laminate din otel pentru sistemul secundar de termoficare administrat de RADET Bucuresti
Anunt de participare (utilitati) numarul 13659/09.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.021.314.76.00, In atentia: Teodor Petre, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie conducte laminate din otel pentru sistemul secundar de termoficare administrat de RADET Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Bucuresti-sector 6, Bdul Timisoara nr.78
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 203, 210RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, in functie de solicitarile compartimentelor functionale RADET
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor achizitiona conducte laminate din otel pentru efectuarea reparatiilor/interventiilor la sistemul secundar(circuit incalzire) de termoficare aflat in exploatarea RADET
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28863121-3 - Conducte de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile minime si maxime previzionate sunt evidentiate in Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 203, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 7000RON/2047euro.Garantia de buna executie va fi 10% din valoarea (fara TVA) a fiecarui contract subsecvent atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare este asigurata de la bugetul propriu al RADET Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art.44/OUG34-2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: declaratie eligibilitate, certificate taxe si impozite, certificat emis de Oficiul Registrul Comertului sau alt document edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, etc
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: formular "Informatii generale", cifra medie de afaceri(ultimii 3 ani): 200.000RON/58.480euro, bilantul contabil aferent ultimului an incheiat, lichiditate generala>100%, solvabilitate patrimoniala>30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: lista principalelor livrari, experienta similara: cel putin un contract in valoare egala sau mai mare de :80.000RON/23.391, 81euro, autorizare pentru livrarea produselor, etc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DOSAR AP: 98/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S85-104459 din 03.05.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: plata numerar sau cu OP in contul : RO87RNCB0074006423030001 BCR SECTOR 3
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2007 10:30
Locul: RADET BUCURESTI-Serviciul Achizitii Publice, str.Maximilian Popper nr.30, sector 3, bloc F6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputernici ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RADET Bucuresti-SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: str.Maximilian Popper nr.30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.+4 021 326.26.53, Email: [email protected], Fax: +4 021 326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2007 12:08