Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie consumabile


Anunt de participare (utilitati) numarul 94921/25.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Lazaroiu, Tel.0733102716, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie consumabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caiet de sarcini Anexa 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie consumabile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini Anexa 1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 161, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot1:2.200Lei/1.100Lei IMM;Lot2:3.800Lei/1.900Lei IMM;Lot3:2.500Lei/1.250Lei IMM;Lot4:2.800Lei/1.400Lei IMM; Lot5:5.500LEi/ 2.750 Lei IMM;Lot6:5.800 Lei/2.900 Lei IMM;Lot7:300 Lei/150 Lei IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale in original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2006, 2007, 2008) - Formular F3.Informatii privind situatia financiara Formular F4. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2008 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul F4 nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.Declaratie privind acceptareaclauzelor contractuale Formular F20.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare LOT, lista care va cuprinde produsele similare furnizate in ultimii 3 ani, de natura produselor ofertate.
Pentru fiecare LOT, declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Pentru fiecare LOT, declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul/ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSI specifice produselor ofertate, prevazute in caietele de sarcini si de legislatia in vigoare si ca va respecta aceste norme pe parcursul indeplinirii contractului.
Pentru fiecare LOT, declaratie pe propria raspundere prin care candidatul/ofertantul se obliga sa respecte masuriledeprotectie a mediului asigurate de operatorul economic in timpul indeplinirii contractului
Pentru fiecare LOT, declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul/ofertantul se obliga sa furnizeze produsele in conformitate cu toate cerintele impuse prin caietul de sarcini .
Pentru fiecare LOT, declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul/ofertantul confirma ca ca dispune de mijloace de transport corespunzatoare, pentru asigurarea furnizarii produselor.
Pentru fiecare LOT, declaratie pe propria raspundere ca termenul de fabricare al produselor este mai mic sau egal cu 1 (un) an.
Pentru fiecare LOT, Autorizatie de la producator prin care ofertantul sa fie imputernicit pentrua furniza toate produsele ofertate.
Pentru fiecare LOT, declaratie pe propria raspundere ca produsele ofertate au capacitatea declarata, in functie de tipologie, conform standardului ISO/ IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISOIEC 19798.
Pentru fiecare LOT, lista de proceduride recuperare/ reciclarea tuturor cartuselor consumate. Aceste proceduri nu vor implica costuri din partea autoritatii contractante.
Pentru fiecare LOT, pentru consumabilele la care se solicita prin caietul de sarcini cantitati mai mari de 100 de bucati, ofertanti vor prezenta mostre la momentul deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei: pretul total ofertat.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei de licitatie electronice va fi de: 1 (una) zi lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este intr-o alta limba decat cea solicitata, va fi insotita de traducere autorizata
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2010 13:00
Locul: Bd-ul Ion Mihalache, nr 41-43, Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la sectiunea Documentatie si clarificari. Eventualele clarificari vor fi solicitate in scris pe fax sau e-mail pana la data de 03.03.2010 ora 16:00.Raspunsurile la clarificari vor fi anexate la sectiunea Documentatie si clarificari.Valorile estimate pe loturi se regasesc la sectiunea Loturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Bd-ul Ion Mihalache, nr 41-43, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.0372115694
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer