Licitatie Publica - Achizitie consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice pe anul 2011 la Spitalul Municipal Turda
Anunt de participare numarul 132118/15.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Turda
Adresa postala: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Localitatea: Turda, Cod postal: 401103, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Varga, Tel. 0264/312420, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264/311578, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice pe anul 2011 la Spitalul Municipal Turda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia si magazia Spitalului Municipal Turda din strada Andrei Muresanu nr.12-16
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 854, 562 si 1, 428, 526RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui un numar minim de 1 contract subsecvent si un numar maxim de 24 contracte subsecvente .Frecventa acestora va fi stabilita in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie( lunar , trimestrial sau anual ).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice la Spitalul Municipal Turda .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1)Eectrozi EKG-min500-max2400;2)Pipe Guedel1-min50-max2400;nr.2-min50-max2400;nr.3-min50-max2400;3)Rob3cai-min50-max2400;4)fesigipsate10cm-min100-max4800;12, 5cm-min100-max4800;5)fesitifon5/8-min50-max2400;nr.10/10-min400-max14400;nr.10/15-min400-max14400;nr.10/20-min400-max14400;6)tifonmin2000ML-max96000ML;7)vata-min400-max14400;8)clemeomb-min50-max4800;9)branule22G-min1000-max38400;18G-min200-max9600;20G-min200-max9600;24G-min200-max9600;10)seringa1ml-min200-max9600;10ml-min6000-max192000;2, 5ml-min5000-max192000;20ml-min4000-max144000;5ml-min6000-max192000;50ml-min100-max4800;11)aceser18G-min4000-max120000;21G-min4000-max120000;23G-min500-max24000;22Gx30mm-min500-max24000;22Gx40mm-min1000-max48000;25Gmin500-max24000;12)acerahi22Gx30mm-min100-max4800;22Gx75mm-min100-max4800;25G-min100-max4800;13)lamebist10-min200-max9600;nr.20-min200-max9600;14)manusichir6, 5-min200-max9600;nr7-min400-max14400;nr7, 5-min400-max14400;nr8-min400-max14400;nr8, 5-min400-max14400;15)pungiurina-min200-max9600;16)trusaperfuzie-min1000-max48000;transfuzie-min100-max4800;17)sondaFoucher-min10-max1200;s.alimCH8-min100-max4800;CH10-min100-max4800;CH12-min100-max4800;s.duodenCH14-min100-max4800;CH16-min100-max4800;CH18-min100-max4800;CH20-min100-max4800;s.aspir.CH8-min100-max4800;CH18-min100-max4800;CH10-min100-max4800;CH16-min100?max4800;CH12-min100-max4800;CH14-min100-max4800;18)sondaintub2, 5-min50-max2400;nr.3-min50-max2400;nr.3, 5-min50-max2400;nr.4-min50-max2400;nr.4, 5-min50-max2400;nr.5-min50-max2400;nr.5, 5-min50-max2400;nr.6-min50-max2400;nr.6, 5-min50-max2400;nr.7-min100-max4800;nr.7, 5-min100-max4800;nr.8-min100-max4800;nr.8, 5-min100-max4800;nr.9-min100-max4800;nr.9, 5-min100-max4800;19)SFoley14-min100-max4800;nr.16-min100-max4800;nr18-min100-max4800;nr20-min100-max4800nr.22-min100-max4800;20)bratarinoun-min100-max4800;21)scutece-min200-max9600;22)microperfuzoareG23-min200-max6000;G25-min250-max7200;G19-min100-max4800;G27-min100-max4800;23)s.rectala CH18-min50-max2400;CH20-min50-max2400;24)tubprel seringa-min200-max9600;25)termometre-min100-max4800;26)botosei-min1000-max48000;27)bonete-min500-max24000;28)banda adez-min400-max14400;29)trusaintrapurinline-min10-max720;30)firpoli4/0-70cm, 17mm-min48-max1440;nr.3/0-70cm, 17mm-min48-max1440;nr2/0-70cm, 20mm-min48-max1440;nr.4/0-75cm, 20mm-min48-max1440;nr.0-75cm, 26mm-min48-max1440;nr.0-90cm, 26mm-min48-max1440;nr.1-90cm, 30mm-min48-max1440;nr.2/0-90cm, 20mm- min48-max1440;nr.0-90cm, 36mm-min48-max1440;nr.0-0, 75cm, 40mm-min48-max1440;nr.2/0-90cm, 20mm-min48-max1440;nr.1-90cm, 40mm-min48-max1440;nr.2-75cm, 50mm-min48-max1440;nr.3/0-70cm, 20mm-min48-max1440;nr.4/0-70cm, 19mm-min48-max1440;nr.0-90cm, 30mm-min48-max1440;nr.1-90cm, 40mm-min48-max1440;nr.2/0-75cm, 26mm-min48-max1440;nr.3/0-75cm, 19mm-min24-max1440;nr.2/0-75cm, 20mm-min24-max1440;nr.0-7, 5cm, 30mm-min24-max1440;nr.2/0-45cm, 26mm-min24-max1440;nr.2/0-45cm, 26mm-min24-max1440;nr.3/0-45cm, 26mm-min24-max1440;nr.0-75cm, 30mm-min24-max1440;nr.2/0-45cm, 26mm-min24-max1440;nr.3/0-45cm, 26mm-min24-max1440;nr.5/0-70cm, 17mm-min24-max1440.
Valoarea estimata fara TVA: intre 854, 562 si 1, 428, 526RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie pe loturi ( conform documentatiei de atribuire ) . Se permite constituirea garantiei prin orice instrument de garantare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget ASS . Plata cu OP la 180 de zile .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Situatia personala a candidatului/ ofertantului
Cerinte: 1) Declpriv. neinc in dispoz art. 180 din OUG. 34/2006
2) Decl priv. neinc. in dispoz. art. 181 din OUG.34/20063) Certif. de atest fisc. din care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii la bugetul local.4) Cerif. priv. plata oblig. catre bugetul consolidat al statului, eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
5) Certif. de partic. cu of indep, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/2010 priv.punerea in aplic. a certif.de partic la licit. cu of. indep.
6) Decl. pe propria rasp. priv neinc. in prev.art. 69^1 (evitarea conflictului de intrese) din OUG 34/20062) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Cerinte:
1) Certif. constat. emis de ONRC din care sa rez obiectul de activ. al ofertei, in baza:
- Legii nr. 26/ 1990rep, priv Reg. Comertului;
- Legea nr. 31/ 1990 rep, priv.societ. com;
2) Avizul de funct emis de Min. San, conf.Legii nr. 176/ 2000 priv dispoz med sau doc din care rezulta inreg operat. ec. la Min San ( daca produsul ofertat este incadrat ca dispozitiv medical).3) Certif. de inreg a dispoz. med emis de Min. San. sau, dupa caz, toate doc din care rezulta in mod clar ca dispoz medpoarta marcajuleuropean de conf. CE ( daca produsul ofertat este incadrat ca dispoz med) emis de Min San pt prod oferite.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil la 30.06.2011 vizat de organele comp. in copie lizibila, semnata si stampilata pt. conf. de reprez. legal al of.;
2) Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani
(prezentarea cel putin a unui contract echivalent sau mai mare din punct de vedere cantitativ), in xerocopie prin care sa se confirme livrarea poduselor.
2)Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la mijloacele de transport cu care se face livrarea.
3)Se solicita MOSTRE DE PRODUS pentru toate produsele ofertate, mostre care vor fi depuse la secretariatul unitatii , odata cu depunerea ofertei, conform art. 188 alin 1 lit d) din OUG 34/ 2006.
4)Se solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente stabilitae in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii din seria ISO 9001/ 14000 sau echivelent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2012 09:00
Locul: Spitalul Municipal Turda , strada Andrei Muresanu nr.12-16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6 , sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0212104641, Email: [email protected], Fax: 0212104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2OUG 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile , incepand cu data luarii la cunostinta despre un act autoritatii contractante considerat nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Turda
Adresa postala: str.Andrei Muresanu nr.12-16, Localitatea: Turda, Cod postal: 401103, Romania, Tel. 0264312420, Email: [email protected], Fax: 0264311578, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 15:20