Licitatie Publica - Achizitie consumabile medicale, prin Acord cadru
Anunt de participare numarul 135718/19.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Adresa postala: str.plevnei nr.36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: Pisica Marilena, Tel. +40 249512880, In atentia: Biroul Achizitii Publice si Contractare, Email: [email protected], Fax: +40 249512373, Adresa internet (URL): www.smcaracal.webs.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Municipal Caracal
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie consumabile medicale, prin Acord cadru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Caracal, Caracal, str. Plevnei , nr. 36, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 973 si 708, 712.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente in functie de nevoile autoritatii contractante si de fondurile alocate cu aceasta destinatie .Un contract subsecvent se poate incheia pentru minim una luna sau pentru maxim 12 luni ( se pot incheia maxim 12 contracte subsecvente sau minim 1 contract subsecvent).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile medicale- diverse materiale sanitare, conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141300-3-Dispozitive de punctie venoasa si de prelevare de sange (Rev.2)
33141400-4-Foarfece de fire metalice si bisturie; manusi chirurgicale (Rev.2)
33141600-6-Recipiente si pungi de recoltare, drenaj si truse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile de consumabile medicale sunt cele specificate in caietul de sarcini si in Anexa B, si contine unnr. de 71 loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 18, 973 si 708, 712.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participareeste 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta. Cuantumul garantiei de participare aferent lotului / loturilor este prevazut in Anexa B ( informatii privind loturile) .Trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Trebuie sa fie irevocabila.Mod de constituire: - prin virament bancar in contul Spitalului MunicipalCaracal, - printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.-Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: 1. a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, 2. a unei sume in numerar, Spitalului MunicipalCaracal: codul fiscal este 4395086, respectiv codul IBAN nr. RO04TREZ5075006XXX003763 deschis la Trezoreria CaracalGarantia de participare, obligatoriu de va posta in SEAP (scanata) pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii de catre toti operatorii economici. In situatia in care dovada constituirii garantiei de participare nu a fost incarcata in SEAP pana la data limita de depunere on line a ofertelor , oferta va fi respinsa in temeiul art. 33 alin 3 litera b) coroborat cu art 36 alin 1 litera a) din HG nr. 925/ 2006.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prev. legale.IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei pentru participare . Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA, doar pentru contractele subsecvente a caror valoare depaseste pragul de 125000 euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului. Garantia se constituie in perioada premergatoare semnarii contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile Art. 86 alin. 2-4 din Hg nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii obtinute din serviciile medicale si decontate de catre Casa de Asigurari de Sanatate Olt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul existentei unui tert sustinator , acesta are si el obligatia de a completa aceasta declaratie.
In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa aceasta declaratie.
Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia completarii acestei declaratii .
Cerinta nr. 2
In cazul existentei unui tert sustinator , acesta are si el obligatia de a completa aceasta declaratie, din care sa rezulte ca nu se incadreaza in prevederile art. 181 literele a, c indice 1 si d din OUG nr. 34/2006, asa cuma fost modificata prin art. 19 si 20 din Legea 279/2011.
In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa aceasta declaratie.
Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia completatrii acestei declaratii .
Se vor depune :
-certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general ) .Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune acest certificat.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia depunerii acestui certificat.
-certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetul local). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune acest certificat.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia depunerii acestui certificat.
In situatia in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente (certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale) sau acestea nu vizeaza toate situatiile , atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele catre autoritatile locale , eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in traducere autorizata.
Cerinta nr. 3
Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie publica in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
In cazul existentei unui tert sustinator , acesta nu are obligatia de a completa acest certificat.
In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa acest certificat.
Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia completatrii acestui certificat.
Cerinta nr. 4
Referitor la declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ? in sensul articolului mentionat ? sunt: Manager Ec. Popescu Octavian, Director Medical ? Dr. Popescu Dan Silviu si Director Financiar-contabil Ec. Banciu Constanta, Director ingrijiri medicale - As. princ. Glisca Aurelia, sef Birou Achizitii -cons.jur. Firanescu Nicoleta, sef Serviciu Aprovizionare - ec. Sulger Dumitru; cons. jur. Patru Monica.
In cazul existentei unui tert sustinator , acestaare obligatia de a completa aceasta declaratie.
In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa aceasta declaratie.
Eventualii subcontractanti (subcontractant)au obligatia completatrii acestei declaratii.
Cerinta nr.5
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului .Se va depune CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original , copie legalizata sau in copei lizibila , cu mentiunea "conform cu originalul".Certificatul trebuie sa fie in termen de valabilitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte in original sau in copie legalizata certificatul constatator de la ORC, daca acesta a fost prezentat in copie ?conform cu originalul?.
In cazul existentei unui tert sustinator , acesta nu are obligatia de a depune acest certificat.
In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia depuneriiacestui certificat.
Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.
Pentrupersoane juridicestraine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Cerinta nr. 2
Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului .Se va depune :
-AVIZ DE FUNCTIONARE EMIS DE MINISTERUL SANATATII PUBLICE, in temeiul Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare, prin care se avizeaza functionarea ofertantului pentru activitati de import, comercializare si depozitare pentru dispozitive medicale din categoria celor din care face parte si dispozitivul medical ce face obiectul procedurii de atribuire si in care se specifica faptul ca ofertantul este distribuitor al producatorului dispozitivului medical in cauza. Se va depune acest document sau echivalent al sau. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul existentei unui tert sustinator , acesta nu are obligatia de a depune aceste documente.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeza.Eventualii subcontractanti (subcontractant) pot depune aceste documentece vor fi luate in considerare pentru partea lor de implicare.Pentru persoanele juridice/ fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale
Cerinta nr. 2
ANGAJAMENT TERT SUSTINATOR FINANCIAR
Capacitatea ec. si financ. a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana ( tert sustinator).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- declaratie de conformitate CE pentru produsele ofertate
Cerinta nr. 2
Vor fi depuse mostre.
Cerinta nr. 3
ANGAJAMENT PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA;
ACORD DE SUBCONTRACTARE;
DECLARATIE PRIVIND PARTEA/ PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care in urma evaluarii ofertelor se va constata lipsa unuia sau mai multor documente sau se va impune solicitarea de clarificari sau completari, operatorii economici vor transmite raspunsul la clarificarile formulate de autoritatea contractanta la secretariatul Spitalului Municipal Caracal, din Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt, pe fax 0249512373 sau pe e-mail: [email protected] situatia in care doi sau mai multi operatori economici au ofertat pe SEAP pentru un lot acelasi pret si acest pret este cel mai mic pret , se va solicita on line , la procedura publicata in SEAP, operatorilor economici in cauza reofertarea. Acestia vor transmite reofertarea on line, la procedura publicata in SEAP . Daca si dupa aceasta reofertare exista egalitate , se va solicita o noua reofertare on line , in aceleasi conditii de solicitare si de raspuns .In situatia in care si dupa aceasta a doua reofertare cel mai mic pret va fi reofertat de doi sau mai multi operatori economici, va fi declarat drept castigator operatorul economic care s-a angajat prin propunerea tehnica sa acorde la livrare cel mai mare termen de valabilitate pentru produs. In sit. in care m.multi op. ec.se claseaza pt. incheierea ac.cadru pe locul 2 sau 3 , pentru a se stabili care sunt op. ec. cu care se va incheia ac. cadru se vor utiliza ca si criterii de departajare : - 1. TERMENUL DE LIVRARE ? va fi declarat ca si castigator pentru incheierea ac. cadru , ca si clasat pe locul 2, respectiv 3 , cel care s-a angajat la cel mai mic termen de livrare. Daca tot exista egalitate , se va utiliza criteriul - 2. TERMENUL DE VALABILITATE , respectiv va fi declarat ca si castigator pentru incheierea acordului cadru , ca si clasat pe locul 2, respectiv 3 , cel care s-a angajat sa acorde la livrare cel mai mare procent de valabilitate a produsului din totalul termenului de valabilitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de un act nelegal al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cuart.252^2din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: str. Plevnei, nr. 36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel. +40 249512880, Email: [email protected], Fax: +40 249512373, Adresa internet (URL): www.smcaracal.webs.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2012 15:21