Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 113186/20.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO010861, Romania, Punct(e) de contact:  Iulian Dinica, Tel. 021-3074120, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3074555, Adresa internet (URL):  www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INTREPRINDERE PUBLICA
Activitate (activitati)
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB-SERV LOGISTIC- STR INTR VAGONULUI, NR 11, SECTOR 2, BUCURESTI, COD CPV: 30125100-25;30125110;30125120-8
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30125120-8-Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
590 BUC CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTA
Valoarea estimata fara TVA: 89, 753RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 1700 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economicCerinta obligatorie: prezentare Formular 4 din sectiunea IV- Formulare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in art. 180 si 181 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila.Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul respecta prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006Cerinta obligatorie: se va completa Formularul 8 atat de catre ofertanti cat si de catre subcontractanti , daca este cazul. In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in art. 69 si 691 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Declaratia ?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? se va intocmi conform formularului 9 prevazut in sectiunea IV- Formulare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V. 3.) Situatiaeconomico-financiaraSituatiile financiare la 31.12.2010-Situatiile financiare cu dovada inregistrariila organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.4.)Capacitatea tehnica si profesionala
Autorizare de functionare ca unitate protejata -Autorizare de functionare ca unitate protejata , in baza Legii nr 448/2006, emisa de organele in drept.
Lista principalele livrari in ultimii 3 ani-Cerinta obligatorie : completarea formularului 5 din sectiunea ?Formulare? Tabelul anexat formularului C va contine informatii privind indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte care au ca obiect livrarea unor produse similare cu cel care face obiectul procedurii de fata.
Recomandari din partea unor beneficiari/clienti-Cerinta obligatorie : prezentarea unei recomandari emise debeneficiari ai ofertantului , privind produsele ce fac obiectul acestei proceduri .
Declaratie pe propria raspundere privind forta de munca
Declaratie pe propria raspundere in care sa fie prezentate datele :
- numarul total de salariati,
-numarul persoanelor cu dizabilitati implicate in procesul de fabricatie al echipamentelor individuale de protectie.
Declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca produsele furnizate sunt realizate prin propria activitatea persoanelor cu handicapDeclaratie pe propria raspunderea ofertantului din care sa reiasa ca produsele furnizate sunt realizate prin propria activitatea persoanelor cu handicap angajate. Propria activitate a persoanei cu handicap angajate in cadrul unitatii protejate autorizate reprezinta ansamblul activitatilor realizate integral sau partial de persoana cu handicap, in scopul obtinerii produsului comercializabil .
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
Contractul va fi executat exclusiv in cadrul unor programe de ocuparea fortei de munca protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1482/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2011 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2011 10:00
Locul: SEDIUL RATB, B-DUL DINICU GOLESCU, NR 1, SECTOR 1, SERVICIUL LOGISTIC ETAJUL 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OPERATORULUI ECONOMIC
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila, gratuit, in SEAP pe site-ul : www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEUS, NR6, SECT 3, BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  07000, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI SECTIA IX CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  B-DUL UNIRII NR37, SECT 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  07000, Romania, Tel. 0213044543, Fax:  0213044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERILOROUG NR 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOPLESCU, NR 1, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  07000, Romania, Tel. 0213074000, Fax:  0213147136
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2010 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer