Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie consumabile pentru imprimante


Anunt de participare numarul 140951/04.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 214301925, In atentia: Mihaela Trifu, Email: [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie consumabile pentru imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: M.A.I.- Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie consumabile pentru imprimante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. lot./Denumire produs/U.M./Cantitate/Valoare totala estimata (lei, fara TVA)
1./Toner C-EXV 14 (pt.copiator IR 2016)/buc/4/280, 00
2./Toner HP 4600 (C9720A)/buc/6/3.600, 00
3./Toner HP 4600 (C9721A)/buc/6/3.900, 00
4./Toner HP 4600 (C9722A)/buc/6/3.900, 00
5./Toner HP 4600 (C9723A)/buc/6/3.900, 00
6./Toner HP C7115A/buc/5/1.500, 00
7./Toner HP C4092A/buc/5/1.250, 00
8./Toner HP Q2610A/buc/10/3.500, 00
9./Toner 6R01146 (XEROX WORK CENTER)/buc/4/3.600, 00
10./Toner HP Q2613A/buc/5/1.350, 00
11./Toner HP Q2612A/buc/10/2.200, 00
12./Toner LEXMARK C532 DN NEGRU/buc/5/2.500, 00
13./Toner LEXMARK C532 DN ROSU/buc/5/2.500, 00
14./Toner LEXMARK C532 DN GALBEN/buc/5/2.500, 00
15./Toner LEXMARK C532 DN ALBASTRU/buc/5/2.500, 00
Valoarea estimata fara TVA: 38, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 779 lei, astfel: Lot 1:5 leiLot 2:72 leiLot 3:78 leiLot 4:78 leiLot 5:78 leiLot 6:30 leiLot 7:25 leiLot 8:70 leiLot 9:72 leiLot 10:27 leiLot 11:44 leiLot 12:50 leiLot 13:50 leiLot 14:50 leiLot 15:50 leiPerioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.- constituirea garantiei de participare prin virament bancar, se face in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la D.T.M.B, Cod Fiscal 4267095.- prin depunerea unei sume de bani la casieria M.A.I.?Directia Generala Financiara din Str. Eforiei, nr.3-5, Parter, Sector 5, Bucuresti conform art. 86, alin.5, lit. a si b din H.G.925/2006.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile L.346/2004, art.16, alin.2, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011: Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile L.346/2004, art.16, alin.2, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de buna executie declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completaFormularulnr. 1 depus in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr. 2 (in original).Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se acceptaprezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant (Formularul 3 in original).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie Completare Formular nr. 4 - in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 referitoare la evitarea conflictului de interese, se completeaza Formularul nr. 5. (in original). Persoane cu functie de decizie: Radu Stroe, Mihai Viorel Fifor, Liviu Gradinaru, Mihai Badescu, Marin Constantin, Marian Raducu, Romica Marinescu, Emil Lungu.NOTA : - Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare, echivalente. in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor/furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Daca, initial, a fost prezentata o copie a certificatului constatator/ documentelor edificatoare, in cazul in care ofertantul este clasat pe primul loc, la solicitarea Autoritatii contractante, in etapa de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta trebuie sa prezinte originalul/copia legalizata a documentelor, in terme de 3 zile de la primirea solicitarii.
Persoane juridice /fizice straine. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Note: Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de referinta.Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea. (http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii-3544.aspx): - an 2009 -
4, 2373 - an 2010 - 4, 2099 - an 2011 - 4, 2379.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Standarde de asigurare a calitatii. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat si mentine, conformISO 9001(sau echivalent), un sistem de management al calitatii.
orice document in care se precizeaza ca auditul de certificare, in cazul unui operator economic, a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2012 10:30
Locul: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor participa maxim 2 membri ai unui operator economic, in baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, prezinta acelasi pret, Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf.art.256^2, alin.(1), lit.b) si alin.(2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Tel. +40 213037080, Email: [email protected], Fax: +40 213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer