Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie consumabile pentru imprimante, aparate multifunctionale, fotocopiator si fax


Anunt de participare numarul 137875/01.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Constantin-Daniel Stefan, Tel. +040 214135559, Email: [email protected], Fax: +40 214135559, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie consumabile pentru imprimante, aparate multifunctionale, fotocopiator si fax
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, strada Obcina Mare nr. 2, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 549, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia cel putin un contract subsecvent, in functie de fondurile bugetare alocate.Cantitatile min/max ale unui contract subsecvent: 8/60 buc
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie consumabile pentru imprimante, aparate multifunctionale, fotocopiator si fax, coduri CPV 30125110-5 si 30125120-8, respectiv achizitie toner pt. multifunctional Xerox WorkCentre 3220, toner negru pt. imprimanta Lexmark T642, toner negru pt. imprimanta Lexmark T650, toner negru pt. multifunctionala Samsung SCX 4623, toner negru pt. multifunctionala Samsung SCX 4521, cartus color pt. imprimanta HP Deskjet 5652, toner negru pt. fotocopiator Sharp AR-M207 si cartus negru pt. fax Canon JX200, conform cerintelor Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30125120-8-Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: toner negru pt. multifunctional Xerox WorkCentre 3220: minimum 1 ? maximum 80 buc.
Lotul II: toner negru pt. imprimanta Lexmark T642: minimum 1 ? maximum 180 buc.; toner negru pt. imprimanta Lexmark T650: minimum 1 ? maximum 180 buc.
Lotul III: toner negru pt. multifunctionala Samsung SCX 4623: minimum 1 ? maximum 60 buc.; toner negru pt. multifunctionala Samsung SCX 4521: minimum 1 ? maximum 20 buc.
Lotul IV: cartus color pt. imprimanta HP Deskjet 5652: minimum 1 ? maximum 10 buc.
Lotul V: toner negru pt. fotocopiator Sharp AR-M207: minimum 1 ? maximum 15 buc.
Lotul VI: cartus negru pt. fax Canon JX200: minimum 1 ? maximum 10 buc.
Valoarea estimata fara T.V.A. (numai in cifre): Lotul I : minimum 320 ? maximum 25.600 lei.Lotul II : minimum 2.750 ? maximum 459.000 lei.Lotul III : minimum 560 ? maximum 22.400 lei.Lotul IV : minimum 110 ? maximum 1.100 lei.Lotul V : minimum 260 ? maximum 3.900 lei.Lotul VI : minimum 100 ? maximum 1.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 549, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: Lotul I?512 lei;Lotul II?9.900 lei;Lotul III?448 lei;Lotul IV?22 lei;Lotul V?78 lei;Lotul VI?20 lei.Perioada de valabilitate: 60 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. Daca ofertant isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, per. de valab a garantiei pt partic va fi prelungita in mod corespunzator. Constituire: a)orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de asigurari, prezentata in original, conf Formular nr.10; b) virament bancar, se va utiliza contul: RO47TREZ7065005XXX008549 deschis la Trez Sect 6, Buc, cod fiscal 26362870; c)depunerea unei sume de bani la casieria DEPABD, aflata la sediul unitatii, conf prev art.86 alin.(5), lit.a) si b) din HG nr.925/2006. Prezentarea dovezii constituirii garantiei de participare este obligatorie cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele ce nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantie de partic va fi depusa in original la sediul AC impreuna cu OFERTA. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, reducerea de 50% se va aplica doar daca acesta face dovada incadrarii in aceasta categorie. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea nr.346/2004 si va fi prezentata in original. NOTA: Garantia de partic poate fi executata de catre AC conf preved legale in vigoare in domeniul achiz pub, iar eliberarea acesteia se va face conf prev art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de partic suma prevazuta la art. 278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006, respectiv 4.275 lei pt lotul II. Pentru celelalte loturi nu se retine nicio suma. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A., conform prevederilor art. 89 alin. (2) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se vaconstitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce va prevede daca plata se va face conditionat/neconditionat si va fi irevocabila, conform Formularului nr. 12 sau prin depunere in numerar la casieria unitatii, conform prevederilor art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 1, care va fi depus in original; Cerinta nr.2: Declaratie privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 2, care va fi depus in original; Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006-Cerinte obligatorii: A.Completare Formularul nr. 3 care va fi depus in original; B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); D.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006-Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006referitoare la evitarea conflictului de interese. Se completeaza Formularul nr. 13 (in original). Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Manoloiu Constantin ? Director, Gheorghe Daniel ? Director adjunct, Baba Dumitru Florin ? Director Adjunct, Otobacu Mihai ? Tehnic, Iacob Marian Danut ? Achizitii, Manescu Ovidiu Daniel ? Contabil sef, Cusa Gina Laura ? Juridic si Zemba Mihaela ? Logistic. Bugetul autoritatii contractante este aprobat de secretarul general al M.A.I. ? Stoica Ion; Cerinta nr.5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: Ofertantul va completa Formularulnr. 4 (in original). Cerinta nr.1: Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiului National al Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate / administratori si ca societatea are ca obiect de activitate comertul/vanzarea produselor care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire.Cerinte obligatorii: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor. Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 1: Standarde de asigurare a calitatii. Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de cel putin liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3.522.507 / 26.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, strada Obcina Mare nr. 2, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari. In cazul in care exista mai multe oferte cu preturi egale clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis si sigilat la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 5 zile in conditiile OUG nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Secretariat
Adresa postala: Strada Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Tel. +40 214402440, Fax: +40 214135049, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2012 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer