Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie consumabile pentru imprimante,copiatoare ,faxuri


Anunt de participare numarul 144954/16.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820 166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820 166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820 166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie consumabile pentru imprimante, copiatoare , faxuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Directiei Silvice Tulcea si al Ocoalelor din subordine
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 031 si 69, 016RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual.Valoarea estimata maxima (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent 34508, 47 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de consumabile pentru imprimante, faxuri si copiatoare la DS Tulcea.Pe perioada acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente cu operatorul castigator (ultimul contract fiind valabil pana la implinirea a 24 luni de la semnarea acordului cadru), valorile estimate ale fiecaruia dintre acestea incadrandu-se in valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime-maxime estimate care fac obiectul:
-Acordului cadru
Cantitateasi denumirea fiecarui produs se afla in caietul de sarcini, tabelul A
-Contractului subsecvent estimat a fi atribuit pe durata acordului cadru
Cantitateasi denumirea fiecarui produs se afla in caietul de sarcini, tabelul B
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 031 si 69, 016RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1300 lei.Perioada de valabilitate a ofertei 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire : prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, depunere numerar la casieria Directiei Silvice Tulcea, fie prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(cont in lei RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809 deschis de DS Tulcea la Raiffeisen Bank-sucursala Tulcea).Dovada achitarii garantiei de participare va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite in anuntul de participare pentru deschiderea ofertelor.Pentru echivalarea garantiei de participare depuse in euro sau alte valute se va utiliza cursul BNR valabil anterior cu 3 zile datei limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri propii ale A.C.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cu respectarea prevederilor art.43, alin.1)din OUG 34, doar pentru unitatile protejate autorizate conform Legii 448/2006, HG 268/2007-Norme metodologice de aplicare a Legii448/2006 si aO.U.G. 86/2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G nr.34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)
1.Se va completa formularul : Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G nr.34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)
2.Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie lizibila "conform cu originalul" sau in copie legalizata , din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului, scadenta in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
4.Certificat fiscal eliberat de organul de administrare teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, in original, copie lizibila "conform cu originalul" sau in copie legalizata , din care sa rezulte situatia financiara a ofertantului, scadenta in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
5.Informatii generale, in care se vor inscrie toate datele de identificare ale operatorului economic participant la procedura in calitate de ofertantant, ofertant asociat, terti sustinatori.
6.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori au obligatia sa prezinte declaratie de neincadrare in art.69^1 din OUG 34/2006-Se va completa formularul "Declaratie de neincadrare in art.69^1 din OUG 34/2006.
Persoane cu functie de decizie din cadrul A.C.: ing.Enescu Paula-director, ing.Petcu Costel-director tehnic, Ec.Benga Carmen-director economic, Consilier juridic Apahidean Felicia si ing.Lupu Paul-responsabil achizitii publice.
7.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatoriau obligatia sa completeze formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
8.Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatoriau obligatia sa completeze formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , care sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Cerificatul constatator se depune in un din formele: original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea"conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul: Cifra globala medie pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu leu/euro comunicat de BCE: 2010-4, 2122 leu/euro;2011-4, 2349 leu/euro;2012-4, 4560 leu/euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul: Cifra globala medie pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu leu/euro comunicat de BCE: 2010-4, 2122 leu/euro;2011-4, 2349 leu/euro;2012-4, 4560 leu/euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are obligatia de a prezenta Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obligatia de a prezenta Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
Contractul va fi executat exclusiv in cadrul unor programe de ocuparea fortei de munca protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2013 11:00
Locul: Directia Silvica Tulcea-Str.Isaccei nr.25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentati imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate la egalitate pe primul loc: se va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Directiei Silvice Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Tel. +40 240517712, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer