Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie consumabile pentru imprimate


Anunt de participare numarul 143270/23.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala: Str. Razoare, nr.5, Sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050506, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 213156911, In atentia: Gheorghe Petrusel, Email: [email protected], Fax: +40 213156911, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie consumabile pentru imprimate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Razoare nr.5, sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de consumabile pentru imprimantele aflate in dotarea Departamentului de Informatii si Protectie Interna, conform cerintelor din Caietul de sarcini, necesare pentru desfasurarea activitatilor institutiei noastre in conditii optime.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I - Toner pentru imprimante Xerox :
- Toner negru pentru imprimanta Xerox Phaser 6700DN ? 5 buc.;
- Toner galben pentru imprimanta Xerox Phaser 6700DN ? 5 buc.;
- Toner rosu pentru imprimanta Xerox Phaser 6700DN ? 5 buc.;
- Toner albastru pentru imprimanta Xerox Phaser 6700DN ? 5 buc.;
- Toner negru pentru imprimanta WorkCenter 3325 ? 35 buc.;
Valoarea estimata, fara TVA, (numai in cifre): 30.400, 00 lei.Lotul II - Toner pentru imprimante Lexmark :
- Toner negru pentru imprimanta Lexmark C746DN ? 7 buc.;
- Toner galben pentru imprimanta Lexmark C746DN ? 7 buc.;
- Toner rosu pentru imprimanta Lexmark C746DN ? 7 buc.;
- Toner albastru pentru imprimanta Lexmark C746DN ? 7 buc.;
Valoarea estimata, fara TVA, (numai in cifre): 21.560, 00 lei.¬¬¬Lotul III - Toner pentru imprimanta Samsung :
- Toner negru pentru imprimanta Samsung SCX 4833 FR ? 25 buc.;
Valoarea estimata, fara TVA, (numai in cifre): 11.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 62, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: Lot I-608, 00 lei, Lot II-431, 20 lei, Lot III-220, 00 lei (in situatia in care ofertantii vor constitui garantia in alta moneda decat RON, echivalenta leu/euro se va realiza la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor). Perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. Daca ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator. Forma de constituire: a) orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conf Formular nr.13; b) virament bancar in contul RO71TREZ7055005XXX002844 deschis la Trezoreria Sector 5, Bucuresti, cod fiscal 12558583. AC nu permite constituirea garantiei prin depunerea unei sume de bani la casieria D.I.P.I. Ofertele care nu sunt insotite de garantie/dovada constituirii garantiei in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate de AC, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art.33 alin.(3) lit.b) din HG nr.925/2006. Garantia/dovada constituirii garantiei se va depune in plic separat, marcat in mod corespunzator.Daca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M., reducerea de 50% se va aplica doar daca acesta face dovada incadrarii in categoria de referinta. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria I.M.M. se va completa si se va prezenta in original, conform modelului prev. in Anexa nr.1 la Legea nr. 346/2004. Garantia poate fi executata de catre AC in conf. cu prevederile legale in vigoare in domeniul achizitiilor publice, iar eliberarea acesteia se va face in conf. prev. art.88 din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau in procent de 5% in situatia in care furnizorul se incadreaza in categoria IMM-urilor, in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de furnizare de catre ambele parti. Conform prev. art.90 alin. (1), coroborat cu art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006, garantia de buna executie se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conf. Formular nr.11. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.91 si 92 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (lider/independent, asociat) - Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularul nr. 1. Cerinta nr. 2: Declaratie privind eligibilitatea(lider/independent, asociat, tert sustinator) - Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularul nr. 2. Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006 (lider/independent, asociat) - Cerinte obligatorii: 1.Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr.3. 2.Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (acesta va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). 3.Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (acesta va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006 (lider/independent, asociat, subcontractor, tert sustinator) - Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr. 12. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt cele mentionate in Formularul nr. 12 (Gelu OLTEAN - SECRETAR DE STAT; Marius LINUL - SUBSECRETAR DE STAT; Adrian Mihai NAVLIGU - SUBSECRETAR DE STAT; Gabriel-Arthur ZELINSCHI - CONTABIL SEF; Gabriel PAVEL - SEF SERVICIU; Ioan-Dorin POPA - SEF DIVIZIUNE; Paul BADOI - SEF SECTOR; Bogdan GEARTU - SEF BIROU; Florin VASILE-CRISTEA - SEF SECTOR TEHNIC; Laurentiu ANDREI ? Responsabil achizitii publice; Petrusel Artur GHEORGHE ? Responsabil achizitii publice; Laurentiu CRISTEA - Responsabil achizitii publice; Stefania Florentina COSTEA ? Responsabil financiar-contabilitate; Olimpia CIOBANU ? Responsabil financiar-contabilitate; Iuliana KOPE - Consilier juridic; Geanina UNGUREANU - Consilier juridic; Andreea MUNTEAN ? Responsabil tehnic; Madalina TITA ? Responsabil tehnic). Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (lider/independent, asociat) - Cerinta obligatorie: Ofertantul va completa si va depune, in original, Formularulnr. 4. Cerinta: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent (lider/independent, asociat) - Cerinta obligatorie: Ofertantul va depune Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent (original /copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din continutul certificatului trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, precum obiectul de activitate, respectiv comertul/vanzarea produselor care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire. AC va solicita ofertantului a carei oferta va fi declarata castigatoare, sa prezinte inainte de data semnarii contractului de furnizare, Certificatul constatator eliberat de M.J. ? O.N.R.C., in original/copie legalizata. Se pot prezenta si orice documente edificatoare, conform dispozitiilor art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenen?a din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate (traducere legalizata in limba romana). Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Informatiigenerale, inclusiv cifra de afaceri medie globala (lider/independent, asociat)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Formularul nr. 5. Curs de referinta euro al BNR: 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei, 2012-4, 4560 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (lider/independent, asociat)
Cerinta: Certificatul privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent (lider/independent, asociat)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Formularul nr. 6.Cerinte obligatorii: Ofertantul trebuie sa prezinte certificatul privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementele ofertei care fac obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei pentru fiecare lot; b) eventualele limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: nu exista limite; c) informatii care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor: clasament, preturi sau valori noi in cadrul licitatiei electronice, numarul total de participanti; d) informatii relevante privind LE: AC va realiza o evaluare integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire; vor fi invitati la LE numai ofertantii care au depus oferte admisibile; AC va invita toti ofertantii ale caror oferte au fost declarate admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, pe cale electronica, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de incepere a LE vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail), inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari de sistem?. e) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: Ofertele depuse in cadrul LE de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei etape. Daca ofertantul declarat admis nu modifica pretul in cadrul LE, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa si introdusa in SEAP de AC. i) Numarul de runde: 1 (una) runda; ii) LE incepe dupa 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; iii) Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore); f) Informatiile relevante: pt. participarea la LE operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in S.E.A.P. si sa detina certificat digital valid. Atentie!!!: Dupa finalizarea LE operatorii economici vor transmite, in termen de 2 zile lucratoare, oferta de pret detaliata cu noile preturi unitare, corespunzatoare pretului final ofertat in cadrul etapei de LE. In cazul nemodificarii acesteia nu este necesara prezentarea unei noi oferte financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
931.335
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Razoare nr. 5, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal si copia actului de identitate. Numarul se recomanda a nu fi mai mare de 2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
I. Daca ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia ec. si financiara, prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei de referinta. Daca o asociere de op. ec. depune o oferta comuna, atunci situatia ec. si fin. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. II. 1.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia ec. si fin., precum si capacitatea tehnica si profes. invocand sustinerea acordata de catre un tert, acesta trebuie sa prezinte un angajament ferm incheiat in forma autentica, conf. art.186 si art.190 din OUG nr.34/2006 si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din acelasi act normativ (Formular nr.12). Din continutul angajamentului trebuie sa reiasa ca tertul sustinator va pune la dispozitia ofertantului resursele finan, tehnice si profesionale. Acesta nu trebuie sa se afle in situatiile de la art.180 si art.181 lit. a), c^1 si d) din OUG nr.34/2006. 2. In cazul unei asocieri, ofertantul trebuie sa prezinte Acordul de asociere, Declaratia de asociere, Lista cuprinzand asociatii (Formular nr.15), Imputernicire (Formular nr.9) si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (Formular nr.12). 3. In cazul subcontractarii, ofertantul trebuie sa prezinte Lista cu subcontractantii (Formular nr.14) si Formularul nr. 12 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006. III: Certificatele/documentele/formularele trebuie sa fie prezentate in forma solicitata de catre autoritatea contractanta. Documentele de referinta trebuie sa fie numerotate si sa aiba, pe langa semnatura, mentionat in clar numele si prenumele persoanei semnatare (nu se admit prescurtari). Documentele emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens, trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale. IV. NOTA: In cazul in care, dupa finalizarea licitatiei electronice (LE), AC constata ca ofertele clasate pe primul loc prezinta acelasi pret, va solicita operatorilor economici sa prezinte noi propuneri financiare in vederea departajarii. Ofertele se vor depune in plic inchis si sigilat la sediul AC din str. Razoare nr. 5, sector 6, Bucuresti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul de Informatii si Protectie Interna - Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: Strada Razoare nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050506, Romania, Tel. +040 213156911, Email: [email protected], Fax: +40 215136911, Adresa internet (URL): www.dgipi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2013 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer