Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie consumabile pentru tehnica de calcul, inclusiv servicii de intretinere si reparare sisteme de calcul si imprimante


Anunt de participare numarul 13459/08.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Trifan, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000 int230, In atentia: Iuliana Kocsis, Email: [email protected], Fax: 0259/440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, cam 23, parter, Serviciul Relatii cu Publicul, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000 int186, In atentia: Mariana Demian
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1 , cam 23, parter, Serviciul Relatii cu Publicul, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, int 186, In atentia: Mariana Demian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie consumabile pentru tehnica de calcul, inclusiv servicii de intretinere si reparare sisteme de calculsi imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Primariei municipiului Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-achizitie consumabile pentru tehnica de calcul conform caiet de sarcini;
-achizitie servicii de intretinere si repararea sistemelor de calcul si imprimante din dotarea Primariei;
-achizitie ulterioara de servicii similarede la operatorul economic declarat castigator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30217300-6 - Accesorii informatice (Rev.1)
50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza consumabile si servicii de intretinere si reparatii pe o perioada de 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 265, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare -3000 RON;Garantie de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare -bugetul local al municipiului Oradea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
-certificat constatator emis de ORC;Conf Legii 26/1990;
In caz de asociere documentele privind situatia personalase prezinta de catre fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie anuala pe utimii 3 ani mai mare sau egala cu 945000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-autorizare pentru livrarea produselor;
-certificat ISO9001:2000 pentru comercializare produse si pentru prestare servicii solicitate;
-lista cu livrari de produse similare pe ultimii 3 ani;
-lista cu servicii similare pe ultimii 3 ani;
-lista cu subcontractantii si acordurile de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
timp de interventie de la primirea sesizarii
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei municipiului Oradea- cam. 14, sau in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei municipiului Oradea- Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractate considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Oradea -Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000 int.230, Email: primarie @oradea.ro, Fax: 0259/436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2007 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer